Котельні перепрограмували Диспетчеризовані котельні відтепер автоматично відключатимуться при температурі 12оС, а не 10оС, як було досі. Про це повідомила начальник служби оперативного реагування міськвиконкому Тетяна Клочко. Відповідне перепрограмування котелень здійснило ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго». Такий крок викликаний значною кількістю скарг мешканців на холод і вологість у квартирах. До того ж, ще не всюди гріють батареї. У житлових будинках, за словами Т.Клочко, холодними залишаються ще 27 окремих стояків. Також збільшилася кількість скарг на відсутність гарячої води. Без неї наразі обходяться мешканці 25 будинків. А через зменшення тиску газу тепловики змушені були змінити графік гарячого водопостачання. Тепер гарячу воду містові подаватимуть з 6.00 до 9.00 та з 18.00 до 22.30.
Продовжують будувати Наступного року розпочнеться будівництво кисневої станції Центральної міської клінічної лікарні. Про це повідомив начальник міського управління капітального будівництва Володимир Ковальчук. За його словами, відповідний проект розробляла одна з львівських фірм і він вже має затверджене містобудівельне обгрунтування. Також наступного року планують виконати капремонт корпусу міського пологового будинку, блоку хірургічного відділу міської поліклініки №4 на вул. Вовчинецькій та здійснити реконструкцію колишньої адмінбудівлі села Угорники під лікувальний заклад.
Таблички дезінформації Департамент комунального господарства, транспорту і зв’язку нарешті спромігся виконати доручення міського голови Віктора Анушкевичуса й встановив на кінцевих автобусних зупинках таблички з інформацією про інтервали руху автобусів. Однак особливо їм довіряти пасажирам не слід. Річ в тім, що на окремих маршрутах автобусів бракує, і водії просто фізично не можуть дотримуватися вказаних інтервалів. Також на встановлених інформаційних табличках зазначені номери автобусних маршрутів, які не функціонують вже роками. Скажімо, на зупинці «вулиця Пулюя» пасажирам не варто очікувати автобуса маршруту №53, бо вони його все одно не дочекаються… І навіщо, питається, дезінформувати пасажирів? Стах МІРЧУК
|