Володимир Колковський, депутат міської ради, фракція ВО «Свобода»
Новий бюджет міста приймався, як і завжди, з неабиякими суперечками. Ще б пак: грошей завжди не вистачає. Яким чином можна збільшити міські доходи? Як член бюджетної комісії дозволю собі запропонувати наступну ідею. Чимало і бюджетних коштів, і коштів приватних осіб витрачається поза межами міста. Тобто товари та послуги купуються не у місцевих виробників. То чи не доречно виконати ряд заходів, аби максимальна частина бюджетних коштів, а також коштів комерційних структур витрачалась на місцевого виробника, продукцію чи послуги? Єдиний податок, ставку якого регулює місцева влада, може до певної міри стимулювати продаж івано-франківського. Проте цього замало. Переконаний, необхідно розробити ряд інших мотивуючих заходів для підприємств всіх галузей, аби зацікавити продавати, споживати не просто українське, а саме івано-франківське! Тому разом з командою однодумців ми плануємо розпочати таку собі пропаганду місцевого товаровиробника. Наведу один простий приклад. За статистикою Івано-Франківськ споживає майже 60 млн. кг молокопродуктів на рік, а вся область виробляє тільки 11 млн. кг. Ось і маємо величезний резерв. То чому не вжити заходів і не зацікавити людей купувати тільки наше молоко? Тоді виробники потребуватимуть негайного розвитку, а відповідно цей ланцюг призведе аж до програми збільшення поголів’я великої рогатої худоби в області. Цілком очевидно, що в багатьох галузях буде зацікавлене і обласне керівництво. Наслідками такого розвитку є створення нових робочих місць, що в свою чергу веде до наповнення міського бюджету. На жаль, але при бюджеті, який маємо сьогодні, про слово «розвиток» можна забути. Адже не вистачає грошей на найнеобхідніше – хоча б ями на дорогах полатати. Сьогодні споживання в місті перевищує випуск продукції практично в кожній галузі. Це означає, що кожна галузь має перспективи для розвитку. Ми купуємо німецьке, китайське, київське, донецьке, тюменське і лише зрідка франківське. Отже, крок перший. Популяризувати івано-франківське та створити моду на споживання місцевого продукту. Адже коли чуємо «Мерседес», розуміємо що це якісний і престижний продукт. Так само має бути з товарним знаком «івано-франківське», щоб його знали і цінували не лише франківчани, але й вся Україна. Може тоді настане той час, коли наші підприємці захоплюватимуть якістю все нові і нові ринки України та за її межами. Принаймні місцевого виробника цілковито підтримує більшість у міській раді, чим сприяє розвитку прикарпатського бізнесу.
|