Мавпа ні до чого?
До редакції «ЗК» зателефонувала стурбована мешканка Івано-Франківська і повідомила, що на перехресті вулиць Коновальця-Петлюри висить образливий рекламний щит. Жінка навіть передала короткий зміст побаченого. Як виявилося, на величезному рекламному плакаті зображена мавпа, а поруч написано такі слова: «Знала б мову, сиділа би в парламенті».
Ми одразу ж зателефонували керівнику комунального підприємства «Івано-Франківський міський рекламно-інформаційний центр» Вікторії Шахоріній. Вона, своєю чергою, повідомила, що їхня структура не має рекламних щитів, а тільки веде нагляд за належним їх використанням. За словами пані Вікторії, усі рекламні площі міста належать приватним структурам. Через декілька хвилин пані Шахоріна з’ясувала, що насправді мова стосується реклами «Перших київських курсів іноземних мов». За словами пані Вікторії, навіть ще до розміщення на відповідних рекламних площах міста втручання у зміст самої реклами законодавчо не передбачено. «Згідно із Законом України «Про рекламу», втручання у зміст реклами заборонено. Це може зробити тільки інспекція із захисту прав споживачів, але у випадках, якщо реклама містить заклики до насилля, расизму, розповсюдження наркотиків тощо», – зауважила керівник рекламно-інформаційного центру. Наступним нашим кроком стало спілкування із керівником «Перших Київських курсів іноземних мов» в Івано-Франківську Мирославом Яциком. Чоловік переконує, що ця реклама буде висіти ще протягом тижня. А у своє виправдання пан Мирослав зняв усі звинувачення: «Це не є політичне гасло, тим більше, що такий макет нам прислали із Києва, ми самі його не розробляли». Рекламний щит був проплачений тільки на місяць, а тому, за словами пана Яцика, вже за декілька днів його знімуть. «Ми не мали на увазі ніякого підтексту. Реклама мала на меті закликати людей, котрі бажають вивчити іноземну мову, звертатися до нас. У нас вже колись був розміщений такий банер біля торгового центру «Арсен» і тоді він не викликав ніяких обурень. Цього разу він привернув увагу тільки на хвилі політичної нестабільності держави. У нашій рекламі немає ніякої політики, підтексту, немає образи жодної національності», – підсумовує Мирослав Яцик. Володимир БОДАК Фото Тараса Яковина
|