Реклама поповнила бюджет
Від плати за розміщення реклами міська скарбниця торік поповнилась на 2 млн. 452 тис. гривень.
Таку цифру озвучила директор міського рекламно-інформаційного центру Вікторія Шахоріна. Соціальної реклами, за її словами, торік у місті розмістили на 234 тисячі гривень. Зараз міська влада напрацьовує проект рішення, яким має врегулювати відсоток розміщення соціальної реклами. Адже, як зазначила В. Шахоріна, надмірне розміщення соціальної реклами таки призводить до зменшення надходжень до бюджету від реклами. Крім того, деяка начебто соціальна реклама має всі ознаки прихованої комерційної. За інформацією В.Шахоріної, торік у місті виявили 89 випадків порушення порядку розміщення зовнішньої реклами, демонтовано 73 рекламних конструкції. Однак найбільшою проблемою для міського рекламно-інформаційного центру залишається демонтаж різноманітних вивісок та реклам на фасадах будівель у центральній історичній частині міста, які не відповідають встановленим вимогам і нормам. «Ця робота йде дуже важко. Підприємці перешкоджають демонтажу, блокують нашу техніку. Тому ми вже перейшли на нічний демонтаж, – каже В.Шахоріна. – Але на місці демонтованої, реклама з’являється знову. Лише сорок об’єктів на площі Ринок підприємці демонтували самі». «Є визначений порядок, який ніким не оскаржений і є чинним. Тому всі мають його дотримуватися», – резюмував роботу з демонтажу вивісок і реклами, які не відповідають встановленим вимогам і нормам міський голова Віктор Анушкевичус.
|