Субота, 20.04.2024, 12:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Травень » 29 » ТРИБУНА ДЕПУТАТА
09:32
ТРИБУНА ДЕПУТАТА

Олег КЛИПИЧ, депутат міськради, фракція ВО «Свобода»


Як зміцнити своє здоров’я і зайнятись спортом, або чому маршрутні перевізники вирішили взяти тайм-аут
Зростають ціни на пальне, продукти харчування, ліки. У зв’язку з цим власники маршрутних перевезень у м. Івано-Франківську запропонували збільшити ціну на одноразовий проїзд. На думку приватних підприємців, мізерно низька цінова пропозиція перевезення для людей не відповідає затратам на експлуатацію транспортних засобів. Оскільки не відбулося негайної реакції міської ради на дану пропозицію, власники «пижиків» вирішили влаштувати бунт і тимчасово відмовити мешканцям міста у наданні звичних перевізницьких послуг. Погрози страйкування звучали давно в соціальних мережах, але, на жаль, не виносилися на загал.
Найбільшим шоком для мешканців стала абсолютна відсутність таких звичних та зручних, на думку пересічних громадян, засобів для пересування. Звичайно, що потрібно піклуватися про своє здоров’я та ходити пішки, але, мабуть, не за таких умов, коли дощ ллє, мов із відра, і ти поспішаєш на роботу чи то навчання. Також можна виходити завчасно і насолоджуватися ранковим повітрям, але ніхто не має права змушувати до цього і «забути» проінформувати про свої плани на страйк.
В принципі, можна з розумінням поставитись до перевізників, адже дійсно у зв’язку з подорожчанням пального, набагато важче окупитися певним маршрутам. Крім того,  велика кількість пенсіонерів,користуючись пільгами у час «активних жнив»,  забирає доволі велику частку можливого прибутку. Проте виникають певні питання: чи зможуть перевізники піти нам назустріч, якщо ми дослухаємось до їхніх пропозицій? Чи зможуть вони гарантувати нам новий рівень сервісу?
Після систематичного спілкування з мешканцями міста можна окреслити певні вимоги.
Перш за все, це справність транспортних засобів. Стан маршрутних таксі сьогодні наводить жах. Тому перш за все потрібно ввести щоденну перевірку технічного стану транспортного засобу при виїзді на маршрут. У разі несправності не допускати таксі до перевезення мешканців. Але грошові санкції за несправність транспорту стягувати з перевізника, а не з водія.
Проходження державного технічного огляду один раз на квартал з видачею відповідного документа, що засвідчує справність та відповідність вимогам пасажирських перевезень маршрутного таксі. Ця процедура повинна бути обов’язковою та не корумпованою, оскільки безпека – в першу чергу. Проте не тільки транспортний засіб потребує огляду, а й сам водій. Кожного ранку лікар повинен оглядати кермувальника та приймати рішення про допуск чи не допуск його до маршруту. Це допомагає запобігти аварійним ситуаціям, спричиненим порушенням здоров’я, рівнем алкоголю чи наркотичних речовин.
Важливу роль відіграє культура поведінки водіїв. Чи хочеться вам їхати в «пижику», де гримить шансон, у салоні накурено, брудно, неприємно пахне та звучать нецензурні слова? Думаю, ні. Водій повинен мати гарний естетичний вигляд. До прикладу, за кордоном є мейнстрімом виїзд водіїв на маршрут у білих накрохмалених сорочках та з використанням різнобарвних «метеликів» з метою підняти настрій пасажирам. У транспортному засобі кожного ранку проводиться вологе прибирання. Чому так не може бути запроваджено і у нас?
Потрібно також оптимізувати маршрути. Ввести меншу кількість більш містких транспортних засобів, що матиме позитивний вплив на дегазацію нашого міста, зможе створити меншу кількість заторів на дорогах, виключити «перегони» на дорогах у грі «хто набере найбільше пасажирів і найбільше грошей». Власник засобів для перевезення повинен отримати право на використання декількох рентабельних та прибуткових маршрутів, а натомість взяти під свою опіку один не зовсім рентабельний, але не менш потрібний маршрут. Всі транспортні засоби повинні мати чіткий графік руху, бути обладнані GPS для змоги відстежити пересування «пижика».
Доволі складним питанням є надання пільг у транспортних засобах. Далеко не всі пільговики користуються своїм правом безкоштовного проїзду, а тому отримання своєї пільги у вигляді «живих грошей» вирішило би частково фінансові проблеми пасажирів, а також позбавило би необхідності водіїв відслідковувати кількість пільговиків. З метою непривласнення коштів впровадити чіткий облік пасажирів та видачу їм білетів на проїзд.
І останньою є пропозиція відмінити рекламу у маршрутних таксі.
Відгудів страйк, відмучились пасажири, «пижики» поїхали, але поїхали на старих умовах, тому питання пасажирських перевезень в нашому місті залишається актуальним і вимагає швидкого вирішення.

Переглядів: 566 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]