Щоб новий бізнес почав приносити дохід, потрібно декілька речей, у тому числі довіра клієнтів, яку аж ніяк не купиш ані за гроші, ані за красиві рекламні слогани. Довіра клієнтів випещується роками. Тож не дивно, що бажаючи якнайшвидше повернути капітал, вкладений у відкриття в Івано-Франківську нового стоматологічного кабінету, його власники використали корпоративні кольори та назву відомої в місті фірми «Каріо». Логіка очевидна: фірма на ринку стоматпослуг працює вже понад 11 років. – «Каріо» нині асоціюється як з передовими технологіями, так і з високим професіоналізмом, – розповідає головний лікар Любомир Дранчук. – Тому мене неприємно вразила історія з однойменним кабінетом, адже вони фактично планують працювати під нашою вивіскою. Але чи є в мене гарантії, що їхня робота відповідатиме тим стандартам, які панують в справжній клініці «Каріо» і чи в результаті їхня діяльність не нашкодить нашій? Я був змушений звернутися до юристів за допомогою у боротьбі з недобросовісними конкурентами. Наш кор.
|