За два останні тижні у справі ямкового та поточного ремонту доріг відчутні позитивні зміни, — заявив головний інженер міськжитлокомунгоспу Микола Ковальчук. За його словами, з чотирьох мільйонів гривень, передбачених на ці потреби, шляховики вже освоїли 1 млн. 300 тисяч гривень і уклали 1300 тонн асфальтобетону.
— 25 вулиць ми вже завершили, а 13 ще перебувають в роботі, — каже Микола Петрович. – Працювало вісім бригад, а тепер сім, бо з калуськими дорожниками співпрацю ми припинили. Спершу ми «позабивали» глибокі ями. А ось мілкі ями і тріщини має заробляти установка «Мадпадчер». Але вона попрацювала кілька днів і зараз не працює, бо нема бітумної емульсії. Тому виглядає, що дороги начебто недоремонтовані. Взагалі, для нормальної ритмічної роботи нам потрібна погода і фінансування, щоб ми могли розрахуватися з асфальтним заводом і підрядниками. А ті, в свою чергу, могли розрахуватися з асфальтним заводом, щоб можна було закупити бітум та інертні матеріали. Зараз у нас ще є 24 тонни бітуму і три вагони гранітного відсіву для виготовлення асфальтобетонної суміші, — зауважив пан Ковальчук. Він також зазначив, що облавтодор взявся до ремонту вулиці Івасюка, натомість виникли проблеми з ремонтом набережної Стефаника на ділянці від вул. Кармелюка до так званого «крихівецького кільця». «Хто її має ремонтувати, ще не вирішили, але вже зголосилася одна фірма. Якщо ж ні — то ремонт доведеться доручити нашому дорожньому ремонтно-експлуатаційному управлінню, яке має досить мобільні бригади», — припустив Микола Петрович. Головний інженер міськкомунгоспу також зазначив, що за кожною з ремонтних бригад закріплений працівник відділу технагляду УЖКГ, який контролює якість робіт. «Якість робіт – це зараз головне, — наголосив перший заступник міського голови Зіновій Фітель. – Ви за цим дивіться. Бо я бачив, що асфальт замість катка «укатують» своїми колесами машини. Якщо новий асфальт «полетить» ще цього року, то люди, котрі зараз ведуть технагляд, підуть вслід за калуською бригадою», — пригрозив перший віце-мер. Хвалимир Владів
|