ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням 47 сесії міської ради від 28.08.2014 року № 1508-47
ПОЛОЖЕННЯ
про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську (далі - Положення) визначає порядок та способи здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель, а також порядок проведення перевірок на території м. Івано-Франківська та спрямоване на забезпечення їх раціонального використання. Положення розроблене з врахуванням ст.ст.12, 189 Земельного кодексу України та Законів України «Про охорону земель», «Про місцеве самоврядування в Україні»,
1.2. Об'єктом самоврядного контролю за використанням та охороною земель є землі комунальної власності.
До земель комунальної власності належать усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності, а також земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.
1.3. Дія даного Положення поширюється на всі підприємства, установи та організації, суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб, а також громадян, у користуванні яких перебувають земельні ділянки та об'єкти нерухомого майна, передбачені, пунктом 1.2. цього Положення.
1.4. Основними завданнями самоврядного контролю за використанням та охороною земель є:
- додержання фізичними та юридичними особами вимог законодавства України та договірних відносин стосовно земель та об'єктів нерухомого майна, передбачених пунктом 1.2. цього Положення; своєчасне виявлення порушень законодавства та вжиття заходів щодо їх усунення;
- вжиття разом з іншими уповноваженими органами відповідно до закону заходів, спрямованих на раціональне використання земель комунальної власності, забезпечення особливого режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико- культурного призначення, земель водного фонду;
- забезпечення реалізації місцевої політики у сфері охорони а раціонального використання земель;
1.5. Самоврядний контроль за використанням та охороною земель здійснює Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (далі - Управління) у порядку визначеному даним Положенням.
2. ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ САМОВРЯДНОГО
КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ
2.1. До повноважень Управління у сфері самоврядного контролю за використанням та охороною земель належать:
2.1.1. Здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у частині:
- дотримання підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами України, іноземними громадянами, особами без громадянства, а також іноземними юридичними особами вимог законодавства щодо використання земель, вказаних в пункті 1.2. цього Положення;
- виявлення фактів використання земельних ділянок комунальної власності без правовстановлюючих документів (із обов’язковим інформуванням про виявлені факти контролюючих органів та громадськості)
- своєчасного та повного внесення плати за землю;
- моніторингу своєчасності та повноти сплати за використання земельних ділянок комунальної власності, передбачених п. 1.2 цього Положення та надання пропозицій відповідним органам щодо збільшення надходжень до міського бюджету від плати за землю;
- виконання вимог щодо використання земельних ділянок, вказаних в пункті 1.2. цього Положення за їх цільовим призначенням;
- дотримання строків своєчасного повернення міській раді земельних ділянок після припинення у встановленому порядку права користування ними та обов'язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для подальшого використання за цільовим призначенням;
- додержання встановленого законодавством порядку визначення та відшкодування збитків, завданих територіальній громаді користувачами земельних ділянок;
2.1.2. Участь у заходах щодо проведення земельної реформи і виконання рішень міської ради з питань, пов'язаних з використанням та охороною земель, передбачених пунктом 1.2. цього Положення.
2.1.3. Участь у розгляді та вирішенні земельних спорів у межах міста щодо меж земельних ділянок, передбачених пунктом 1.2. цього Положення, що знаходяться у користуванні громадян та юридичних осіб.
2.1.4. Підготовка та внесення на розгляд міській раді пропозицій щодо тимчасової заборони (призупинення) використання земель громадянами та юридичними особами у разі порушення ними вимог законодавства та договірних відносин.
2.1.5. Одержання у встановленому законодавством порядку та цим положенням від виконавчих органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності документів, матеріалів та іншої інформації з питань, пов'язаних з виконанням покладених на нього завдань.
2.1.6. Здійснення контролю за дотриманням обмежень (обтяжень) використання громадянами та юридичними особами земель, передбачених пунктом 1.2. цього Положення.
2.1.7. Розгляд заяв, скарг та інших звернень юридичних та фізичних осіб з питань використання та охорони земель, передбачених пунктом 1.2. цього Положення.
2.1.8. Збір, зведення та аналіз інформації, необхідної для здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель.
2.1.9. Виявлення самовільно зайнятих земельних ділянок, земельних ділянок що використовуються не за цільовим призначенням, не використовуються чи використовуються без правовстановлюючих документів.
2.1.10. Залучення у встановленому порядку фахівців наукових інститутів, учбових закладів, установ, підприємств, організацій всіх форм власності для розгляду питань, що належать до його компетенції.
2.1.11. Проведення семінарів та інших заходів з питань використання та охорони земель.
2.1.12. Вирішення інших питань відповідно до законодавства України.
3. ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ САМОВРЯДНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ ТА ОХОРОНОЮ ЗЕМЕЛЬ
3.1. Посадові особи Управління – інспектори з самоврядного контролю за використанням та охороною земель, мають право:
3.1.1. Обстежувати земельні ділянки вказані в пункті 1.2. цього Положення, на предмет дотримання умов їх використання та охорони відповідно до чинного законодавства України.
3.1.2. Складати Акти обстежень земельних ділянок (далі по тексту - Акти), та у разі виявлення порушень законодавства подавати матеріали до відповідних органів для вжиття необхідних заходів та притягнення винних осіб до відповідальності відповідно до закону.
3.1.3. Отримувати у встановленому порядку від громадян, посадових осіб, усну або письмову інформацію з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства України.
3.1.4. Передавати до правоохоронних органів матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки правопорушень.
3.1.5. Проводити фотографування, звукозапис, кіно - і відео зйомку, як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України.
3.1.6. Готувати матеріали для забезпечення подання уповноваженими органами позовів до суду з питань віднесених до повноважень Управління.
3.2. Посадові особи Управління при здійсненні самоврядного контролю за використанням та охороною земель можуть мати й інші повноваження відповідно до законодавства України.
3.3. Посадові особи Управління зобов'язані додержуватися Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету міністрів України, інших нормативно-правових актів та цього положення.
3.4. 3а невиконання чи неналежне виконання обов'язків посадові особи Управління несуть відповідальність відповідно до законодавства України.
4. ПРОВЕДЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ САМОВРЯДНОГО КОНТРОЛЮ
ЗА ДОТРИМАННЯМ ВИМОГ ЗЕМЕЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА
4.1. Порядок регламентує процедуру здійснення Управлінням через інспекторів із самоврядного контролю за використанням та охороною земель самоврядного контролю за дотриманням юридичними та фізичними особами законодавства при використанні земель комунальної власності, визначає підготовчі заходи, методику проведення обстежень земельних ділянок та порядок оформлення матеріалів за їх результатами.
4.2. Відповідно до положень ст.ст. 18, 33, 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст. 9 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", юридичні та фізичні особи, які використовують земельні ділянки комунальної власності, зобов'язані допускати працівників Управління на їх законну вимогу на земельні ділянки комунальної власності та надавати для ознайомлення документи, які засвідчують право користування земельними ділянками.
4.3. При здійсненні обстежень працівники Управління зобов'язані:
4.3.1. забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України;
4.3.2. забезпечити виконання вимог діючого законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;
4.3.3. не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.
4.4. Відповідно до даного положення проведення обстежень земельних ділянок є одним із методів самоврядного контролю за використанням та охороною земель комунальної власності та здійснюється інспектором із самоврядного контролю за використанням та охороною земель комунальної власності (далі - Інспектор). Обстеження земельних ділянок, як метод самоврядного контролю, полягає в одержанні інформації про використання земель комунальної власності територіальної громади міста. Під час проведення обстеження встановлюються, фіксуються та документуються факти порушень законодавства, договірних зобов'язань, обставини, які сприяли цим порушенням.
4.5. Визначення об’єктів, що підлягають обстеженню здійснюється управлінням на основі: вивчення стану додержання законодавства в сфері земельних відносин в місті, доручень міської ради, виконавчого комітету, міського голови та його заступника згідно з розподілом обов’язків.
4.6. Інспектор, якому доручено проводити обстеження земельної ділянки, не пізніше десяти днів до початку проведення обстеження вручає особисто або надсилає поштою повідомлення про проведення обстеження (додаток 1) землекористувачу (за наявності інформації щодо особи – землекористувача). Повідомлення реєструється в журналі реєстрації матеріалів Управління щодо здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель (додаток 5). У повідомленні зазначаються дата початку проведення обстеження, об'єкт обстеження, юридична або фізична особа щодо якої проводиться обстеження, перелік питань, з яких буде проводитись обстеження, перелік документів, які необхідно надати Інспектору та визначається порядок їх надання. У разі фізичної чи технічної неможливості направлення письмового повідомлення, або неможливості зв’язатися з юридичною чи фізичною особою про проведення запланованого обстеження земельної ділянки, таке обстеження може проводитись без попередження.
4.7. Тривалість заходів пов’язаних із обстеженням земельної ділянки не повинна перевищувати десяти робочих днів. У разі виникнення обставин, що вимагають продовження терміну обстеження, його може бути продовжено наказом начальника Управління або особою, яка виконує його обов'язки, але не більше ніж на 5 робочих днів.
4.8. Інспектори можуть приймати участь у перевірках (контрольних заходах), які проводяться державними контролюючими органами. Рішення про участь у перевірках (контрольних заходах), які проводяться державними контролюючими органами приймає начальник Управління за письмовим зверненням відповідного державного контролюючого органу, або за дорученням міського голови, секретаря міської ради або заступника міського голови, відповідно до розподілу обов'язків.
4.9. Управління із власної ініціативи або за дорученням міського голови, секретаря міської ради або заступника міського голови, відповідно до розподілу обов'язків, може звертатись до структурних підрозділів міської ради, державних контролюючих органів щодо залучення їх представників до участі у проведенні обстежень. У разі прийняття рішення щодо необхідності залучення представників структурних підрозділів міської ради, державних контролюючих органів до участі у проведенні обстежень, до відповідного органу (підрозділу) направляється відповідний лист. В листі вказуються підстави проведення обстеження, об'єкт обстеження, юридична або фізична особа щодо якої проводиться обстеження, перелік питань, які необхідно з'ясувати при проведенні обстеження, строки проведення обстеження тощо.
4.10. Проведенню обстеження обов'язково передує підготовчий етап.
4.11. На підготовчому етапі інспектор, який буде здійснювати обстеження проводить роботу зі збору та опрацювання інформації та документів необхідних для проведення обстеження в залежності від мети, питань та фактів, які необхідно з’ясувати при проведенні такого обстеження. При необхідності готуються та направляються запити до відповідних органів державної влади, виконавчих органів міської ради, державної податкової служби, територіального органу земельних ресурсів тощо.
4.12. При проведенні обстеження земельної ділянки Інспектор повинен мати при собі:
- посвідчення посадової особи органу місцевого самоврядування;
- бланки типових форм актів обстеження, які необхідно заповнити;
- матеріали та документи необхідні для проведення обстеження.
4.13. Інспектор проводить обстеження в присутності користувачів земельних ділянок (в т.ч. майна, що знаходиться на земельній ділянці) або уповноважених ними осіб. У виключних випадках (в разі ухилення землекористувачів від присутності, відсутності інформації про фактичних землекористувачів) обстеження може проводитись без присутності користувачів земельних ділянок (в т.ч. майна, що знаходиться на земельній ділянці) або уповноважених ними осіб, при цьому, акти обстежень складаються у присутності двох свідків.
4.14. При проведенні обстеження земельної ділянки інспектор:
- встановлює користувача земельної ділянки (в т.ч. майна, що знаходиться на земельній ділянці);
- встановлює правомірність використання земельних ділянок (в т.ч. майна, що знаходиться на земельній ділянці) іншими користувачами, яким вони не надані у власність чи користування;
- перевіряє наявність документів, що посвідчують права на земельну ділянку або майно, що на ній знаходиться;
- перевіряє стан фактичного використання земельної ділянки відповідно до цільового призначення;
- вживає заходів щодо встановлення (уточнення) відповідності місця розташування та меж земельної ділянки, мір ліній, визначених у документах, які посвідчують право на земельну ділянку, фактичним мірам ліній на місцевості;
- з'ясовує інші обставини.
4.15. При виявленні порушення законодавства Інспектор:
- з'ясовує обставини та суть скоєного порушення;
- встановлює особу, яка здійснила порушення законодавства;
- встановлює інші обставини, що мають значення для повного та об’єктивного проведення обстеження і досягнення мети обстеження.
- складає акт обстеження (Додаток 2).
- в 10-ти денний термін після складання акту обстеження, направляє клопотання (додаток 4) порушнику щодо необхідності усунення виявленого порушення.
4.16. У разі недопущення представниками юридичних осіб чи фізичними особами інспектора до проведення обстеження, такі обставини фіксуються в акті про недопущення до проведення обстеження (додаток 3). Інспектор, який склав акт про недопущення до проведення обстеження, не пізніше наступного робочого дня готує та надає начальнику Управління, або особі, що виконує його обов’язки доповідну записку з пропозиціями щодо вжиття заходів реагування.
4.17. У разі відсутності виявлених порушень при використанні об’єктами контролю земельних ділянок комунальної власності також складається акт обстеження (додаток 2).
5. ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ
ПРОВЕДЕННЯ ОБСТЕЖЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК
5.1. За результатами проведення обстеження Інспектори складають акти згідно типової форми, передбаченої цим Порядком (додаток 2)
5.2. Акт обстеження складається якщо виявлено чи не виявлено порушення законодавства, а також при неможливості встановити особу порушника.
5.3. Акт обстеження складається у двох примірниках та нумерується і реєструються в журналі реєстрації матеріалів здійснення Управлінням самоврядного контролю за використанням та охороною земель (додаток 5). Журнал прошнуровується, нумерується та заповнюється в порядку встановленому правилами діловодства.
5.4. Після складання, обидва примірники акту підписуються особами, які здійснили обстеження, уповноваженим представником юридичної особи чи фізичною особою або її уповноваженим представником, а також свідками (за їх наявності). Акт обстеження може бути підписано і іншими особами, присутніми при проведенні обстеження. У разі відмови юридичної чи фізичної особи або її уповноваженого представника від підпису в акті, про це особами, які склали акт, робиться відмітка в обох примірниках акту.
5.5. Перший примірник акту залишається у Інспектора, який провів обстеження, другий примірник вручається або надсилається (поштою з повідомленням про вручення) юридичній чи фізичній особі або її уповноваженому представникові. Факт отримання примірника акту засвідчується підписом юридичної чи фізичною особою або її уповноваженим представником на примірнику акту, що залишається в Інспектора, що проводив перевірку. У разі надсилання акта поштою на примірнику акта, який залишається в Інспектора, робиться відповідна відмітка. Акт надсилається з повідомленням про вручення.
При проведенні обстежень із залученням представників інших контролюючих органів, копія акту може надаватися таким представникам. Копія акта також може бути надана іншим зацікавленим державним органам, громадянам чи громадським організаціям на їх запит.
5.6. В акті обстеження Інспектор зазначає:
- номер акту обстеження;
- дату та місце складання акту;
- посаду, прізвище, ім’я та по батькові Інспектора, який (які) проводив (проводили) обстеження;
- посади та прізвища осіб, за участю яких проводилось обстеження;
- посаду, прізвище, ім’я та по батькові представника юридичної особи чи прізвище фізичної особи або її представника, які були присутні при обстеженні;
- реквізити юридичної чи фізичної особи, стосовно яких проводиться обстеження;
- інформацію про земельну ділянку, стан її використання (місце розташування, площу, цільове призначення тощо);
- наявність документів, які посвідчують право на земельну ділянку та на об’єкти нерухомості (їх частини), які знаходяться на земельній ділянці;
- питання, з яких проводиться обстеження;
- обставини встановлені обстеженням;
- порушення законодавства (у разі виявлення), суть порушення з посиланням на норми законодавства, вимоги яких порушені;
- пояснення представника юридичної чи фізичної особи щодо виявлених порушень (в разі відмови від надання пояснень, в акті обстеження робиться відмітка про це);
- перелік документів та матеріалів що додаються.
Пояснення представника юридичної чи фізичної особи щодо виявлених порушень можуть додаватись до акту обстеження на окремих аркушах.
5.7. В акті обстеження наводиться (додається) план-схема місця розташування земельної ділянки (схематичний абрис чи викопіювання з картографічних матеріалів планів земельної ділянки з прив'язкою до місцевості). На план-схемі вказується загальна площа земельної ділянки та площа, на якій виявлено порушення (самовільне зайняття, використання не за цільовим призначенням тощо).
5.8. За результатами обстеження Інспектором, складається доповідна записка начальнику Управління з пропозиціями щодо вжиття до порушників заходів впливу у відповідності до вимог чинного законодавства України.
5.9. У разі виявлення порушень в 10-ти денний термін після складання акту обстеження, Інспектором готується та за підписом начальника Управління направляється порушнику клопотання (додаток 4) про необхідність усунення виявлених порушень. Клопотання оформляється у двох примірниках. Перший примірник клопотання надсилається поштою рекомендованим листом або вручається порушнику особисто, другий - залишається в матеріалах справи Інспектора. На другому примірнику клопотання робиться відмітка про відправку поштою або відмітка про отримання особою, якій воно адресоване. Клопотання нумерується і реєструється в журналі реєстрації матеріалів Управління щодо здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель (додаток 5).
5.10. При проведенні обстеження земельних ділянок на предмет дотримання вимог законодавства при використанні земель комунальної власності міста, Інспектори керуються Земельним кодексом України, Податковим кодексом України, Законами України «Про державний контроль за використанням та охороною земель», «Про охорону земель», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про землеустрій», «Про оренду землі», Положенням про Управління, цим Положенням та іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, які регулюють земельні відносини.
5.11. Перед початком обстеження Інспектор:
- встановлює суб'єктів, які використовують відповідну земельну ділянку (за наявності інформації);
- отримує у територіальному органі земельних ресурсів інформацію щодо земельної ділянки, землекористувачів (адреси), місце розташування земельної ділянки, її площу, цільове призначення, наявність правовстановлюючих документів на земельну ділянку та термін їх дії, тощо;
- повідомляє юридичну (фізичну) особу про дату і час обстеження, відповідно до п. 4.6. даного Положення;
- здійснює аналіз наявної інформації та визначає перелік обов'язкових питань, які підлягають з’ясуванню при проведенні обстеження земельної ділянки.
6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Матеріали зібрані на підготовчому етапі та в результаті проведення обстеження, в результаті яких виявлені порушення законодавства, внаслідок яких територіальній громаді міста завдано збитків, направляються на розгляд комісії по визначенню збитків власникам землі та землекористувачам для вжиття заходів цивільно-правового характеру.
6.2. Якщо під час обстеження будуть виявлені ознаки інших порушень законодавства (самовільне зайняття земельної ділянки, самочинне будівництво тощо), Інспектор, який провів обстеження, надає начальнику Управління пропозиції про направлення матеріалів до відповідних контролюючих чи правоохоронних органів для відповідного реагування.
6.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться рішенням сесії міської ради.
6.4. Питання, неврегульовані цим Положенням, вирішуються згідно з чинним законодавством України.
Додаток 1 до Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську
ПОВІДОМЛЕННЯ
Відповідно до ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 14.05.2013 № 1063-35, Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від ___________ № ______, інспектором Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради буде проведено обстеження земельної ділянки за адресою: ____________________________________________________________________________________________________________________________________
на предмет __________________________________________________ __________________________________________________________________
(зазначити, з якого питання проводиться обстеження)
Назва юридичної особи (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи):
__________________________________________________________________
Адреса:____________________________________________________________
Для забезпечення проведення обстеження просимо підготувати та надати інспектору (-ам) Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, всі необхідні матеріали та документи, а саме:
1) Правовстановлюючі документи на об'єкт обстеження (земельні ділянки та майно що них знаходиться тощо);
2) Рішення (дозволи, погодження, висновки) органів місцевого самоврядування, щодо об'єктів обстеження;
3) Інформацію про плату за користування землею;
4) Документацію із землеустрою, планово-картографічні матеріали на об'єкт обстеження, інші наявні документи;
5) Документ, що посвідчує фізичну особу, документи про державну реєстрацію юридичної особи.
Перелік документів не є вичерпним і в ході
обстеження може бути розширений.
Начальник управління __________________
Додаток 2 до Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську
УКРАЇНА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
АКТ №___
обстеження земельної ділянки
« » 201__р. м. Івано-Франківськ
Мною (нами), ________________________________________________
(повна назва посади, прізвище ім'я та по батькові особи, що проводить обстеження ________________________________
за участю __________________________________________________
(повні назви посад, прізвища, ім'я та по батькові осіб, що були
______________________________________________________________
залучені до обстеження)
_______________________________________________________________
у присутності ________________________________________________
(назва посади, прізвище, ім'я та по батькові представника
________________________________________________________________
юридичної особи чи прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, щодо
__________________________________________________________________
яких здійснюється обстеження, контактні телефони)
_____________________________________________________________________________________________
відповідно до ст. 12,189 Земельного кодексу України, п.п. 1 п. «б» ч. 1 ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 14.05.13 № 1063-35, Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від ___________ № ______, проведено обстеження земельної ділянки за адресою:________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________.
Встановлено:
Земельна ділянка використовується:
Назва юридичної особи (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи):
_____________________________________________________________________________________
Керівник: _________________________________________________________
Адреса (юридична, поштова, фактична):
Ідентифікаційний код (номер ЄДРПОУ): ________________________________________
Контактний телефон (факс, e-mail): _____________________________________________
Банківський (розрахунковий) рахунок:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(зазначити результати перевірки обстеження, суть виявлених порушень,
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ місце розташування земельної ділянки, її площа, категорія земель та склад угідь,
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ фактична площа та стан використання земельної ділянки, наявність документів, що ____________________________________________________________________________________________________________________
посвідчують право на земельну ділянку, пояснення представника юридичної
_____________________________________________________________________________________________чи фізичної особи щодо виявлених порушень тощо)
План-схема земельної ділянки
Підписи осіб, які склали акт:
________________________ _________________ підпис
(прізвище та ініціали)
________________________ __________________ підпис
(прізвище та ініціали)
Підпис представника юридичної чи фізичної особи, які були присутні при обстеженні:
______________________ ___________________ підпис
(прізвище та ініціали)
З актом ознайомлений, копію акта отримав:
___________________________________ підпис _______________
(прізвище та ініціали)
Копія акта відправлена поштою (у разі відмови отримання акта)
______________________ __________ підпис _______________
(прізвище та ініціали особи, (дата)
яка відправила копію акта)
Додаток 3 до Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську
УКРАЇНА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
АКТ №
Про недопущення до проведення обстеження
« » 201__р. м. Івано-Франківськ
Мною (нами), ________________________________________________
(повна назва посади, прізвище ім'я та по батькові
_________________________________________________________________
особи, що проводить обстеження)
____________________________________________________________________________________,
за участю
(повні назви посад, прізвища, ім'я та по батькові осіб, що були залучені до обстеження)
,
у присутності: ________________________________________________
(назва посади, прізвище, ім'я та по батькові представника
____________________________________________________________
юридичної особи чи прізвище,
_______________________________________________________________________________________
ім'я та по батькові фізичної особи, щодо якої здійснюється обстеження, контактні телефони)
Відповідно до положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 14.05.13 № 1063-35, Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від _______ № ______,
складено цей акт про недопущення до проведення обстеження особою ______________________________________________________________
(назва посади, прізвище, ім'я та по батькові)
працівників Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради,
Назва юридичної особи (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи):
Керівник:
Адреса:
Ідентифікаційний код (номер): __________
Контактний телефон:
Про обстеження _____________________________________________ було попереджено __________________________________________.
(назва юридичної або ПІП фізичної особи, реквізити попередження)
Обставини недопущення до проведення обстеження:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (описати дії працівників Управління та особи чи осіб, яка не ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ допустила(-и) до проведення обстеження. В чому полягав ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ недопуск до проведення обстеження. Зазначити пояснення особи ___________________________________________________________________________________ яка не допустила до проведення обстеження та свідків, якщо такі були)
1. Свідок ________________________________ підпис __________
(прізвище, ім'я, по батькові, адреса, телефон)
2. Свідок ________________________________ підпис ___________
(прізвище, ім'я, по батькові, адреса, телефон)
Підписи осіб, які склали акт:
______________________ підпис _________________
(прізвище та ініціали)
_______________________ підпис __________________
(прізвище та ініціали)
Підпис представника юридичної чи фізичної особи, щодо яких здійснювалось обстеження:
____________________________________ підпис ______________
Додаток 4 до Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську
УКРАЇНА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
201__р. № __________________________________
__________________________________
КЛОПОТАННЯ
Відповідно до положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положення про Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 14.05.13 № 1063-35, Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м. Івано-Франківську, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від ___________ № ______, направляємо Вам для відповідного реагування дане клопотання щодо виявленого порушення законодавства.
__________________________________________________________________
(суть виявленого порушення та заходи, які необхідно вжити порушнику для усунення порушення
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Про результати розгляду клопотання та вжиті заходи просимо повідомити в установлені законодавством строки.
У разі невжиття заходів реагування та не отримання повідомлення про результати розгляду клопотання матеріали будуть направлені до відповідних контролюючих та правоохоронних органів у встановленому законодавством порядку.
Начальник управління __________________
Клопотання одержав (одержала) чи відправлено поштою ______________________
_______________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка отримала (відправила) клопотання)
"___" ___________________ 201__ року ______________________ (підпис)
|