Визначили транспортні проблеми
Департамент комунального господарства, транспорту і зв’язку оприлюднив результати анкетування щодо існуючого стану транспортного та пішохідного руху, яке здійснювалось у рамках розроблення нової транспортної моделі Івано-Франківська.
Як повідомив директор галузевого департаменту Михайло Смушак, опитування здійснювалося з метою оцінки якості транспортного та пішохідного руху в Івано-Франківську та отримання пропозицій щодо їхнього вдосконалення і напрямків подальшого розвитку транспортної інфраструктури. В основному анкетування проводилось на комунальних підприємствах міста, які мають стосунок до транспортної інфраструктури. Також долучилися до нього фахівці Державтоінспекції, національного технічного університету та представники молодіжного виконавчого комітету. Загалом було опрацьовано 275 анкет, але результати анкетування є показовими. За підсумками анкетування, найбільш проблемними у місті є перехрестя вулиць Мазепи-Січових стрільців, Дністровської-Василіянок, Довгої-Берегової, Мазепи-Короля Данила та Пасічної-Тролейбусної. Транспортні затори найчастіше утворюються на вулицях Мазепи, Січ.стрільців, Довгій, Дністровській та Галицькій. Найважче перейти дорогу на пішохідних переходах на вулицях Дністровській, Мазепи, Івасюка, Грушевського та на Привокзальній площі. Вулиці Дністровську, Січ.стрільців, Шевченка, Сотника Мартинця, Грушевського, площі Привокзальну та Міцкевича більшість опитаних бажали б перетворити у пішохідні. Найдієвішими способами вирішити проблеми з паркуванням транспорту більшість респондентів вважають будівництво багаторівневих паркінгів, розвиток альтернативного транспорту і збільшення тарифу на в’їзд до центру міста. Водночас сам платний в’їзд до центру міста 53,74% опитаних не підтримують, а 85,35% респондентів проти паркування транспорту на магістральних вулицях. Натомість відведення окремих смуг руху для громадського та спеціального транспорту підтримують 76,97% опитаних. Щодо велосипедної інфраструктури, то найбільше голосів набрав варіант їхнього створення у відпочинкових зонах, трохи менше опитаних пропонують їх створювати у центральній частині міста і найменше голосів віддали за варіант сполучення велосипедними доріжками спальних районів та центру міста. На думку більшості опитаних, використання велосипедів для руху по місту наразі утруднюють відсутність велосипедних доріжок та відповідної дорожньої розмітки, відсутність достатньої кількості велопарковок та низький рівень культури водіїв транспортних засобів, що робить їзду вулицями на велосипедах просто небезпечною для життя. Трохим ЛЮДЕРА
|