За що стояти на майданах?
Сьогодні чорношкірі Америки не тільки рівні з білими, навіть президентом США став чорношкірий і це сталося не внаслідок спокою, а внаслідок того, що Мартін Лютер Кінг зорганізував і очолив всім знаний «Похід на Вашингтон». Але американська влада прислухалась до вимог людей і представникам негроїдної раси не довелося захоплювати Білий дім чи Конгрес, незважаючи на те, що учасники цього походу теж не представляли увесь народ Америки.
Солідаризуючись з учасниками ініціативної групи «Першого грудня» в тому, що «у державі слід встановити нові правила гри», заявляю про таке своє бачення подальшої боротьби українського народу за покращення свого життя в напрямку наближення до рівня європейських цивілізованих країн. Прошу всіх моральних громадян України, не тільки членів громадських організацій, а й політичних партій об’єднатися в громадянський рух під назвою «Українська солідарність», метою якого є приведення до дії Програми 15-річного відродження народовладдя в Україні. Отже, для виправлення цього ганебного становища, до якого довели український народ дотеперішні горевладоможці, нам, всім громадянам України, належить змінити теперішні умови, порядок, механізм владарювання в Україні і встановити Народний Кодекс Влади в Україні (НКВУ). Основоположними нормами цього кодексу є наступні: Перехідний період відродження цивілізаційного суспільства в Україні до європейських норм складає 15 років. Чисельність українського парламенту – 300 осіб. Територію України поділено на 300 виборчих округів. Каденція парламенту – 3 роки. Висунення кандидатів у депутати від партій персонально по одній особі на округ. Віковий ценз: а) на депутатство: - до місцевої ради – від 25 років; - до обласної ради – від 30 років; - до парламенту – від 35 років; б) на президента – від 36 років від парламентської партії. Прохідний бал для депутатства складає 10% для партії чи блоку із двох партій. Депутатом парламенту можна бути тільки дві каденції. Підприємливі власники (співвласники) середніх і великих бізнесів через конфлікт своїх приватних (корпоративних) інтересів з інтересами загальнонаціональними до участі в представницьких органах влади не допускаються. Президент обирається на чотири роки за своєю «Програмою розвитку України», яка після інавгурації вступає в силу. Основними складовими «Програми...» є: планомірне щорічне скорочення розриву між максимальною і мінімальною зарплатою з розрахунку, щоб за 5 разів, тобто за 15-річний перехідний період, розбіжність між найбільшою (30 разів) і мінімальною зарплатою в Україні досягла європейських стандартів в 5-10 разів; планомірне щорічне зростання частки заробітної платні в собівартості галузевих продукцій, з тим, щоб за 15-річний перехідний період досягти європейських стандартів; планомірне щорічне скорочення енергоємностей галузевих продукцій з тим, щоб за 15-річний перехідний період досягти європейських стандартів. Запроваджується адаптований до наших умов успішно діючий в США «Закон про імпічмент Президента». Уряд цілком підпорядкований Президенту, призначені ним члени уряду затверджуються парламентом. На перехідному періоді керівники державних адміністрацій обираються громадою, але можуть бути відсторонені за недоліки в роботі як громадою, так і президентом, чим буде усунуте деструктивне двоголів’я місцевого врядування. Заприсяжені державні службовці несуть пожиттєву відповідальність за свої дії на державних посадах.Трудова діяльність у представницьких і державних службах регламентується чинним трудовим законодавством. Судді підтверджують свою правосудність перед громадою після кожних трьох років суддівства і через свою неправосудність можуть бути вилучені з державної правозахисної системи як професійно невідповідні. Найвища зарплата у Президента – 30 мінімальних зарплат. Решта зарплат диференційовані вниз аж до мінімальної. Всі державні службовці мають право бути забезпеченими службовим житлом. Пенсійна система, крім накопичувальної, єдина і передбачає 80% середньої зарплатні за будь-яких 60 місяців підряд з врахуванням стажу роботи, але ні в кого не перевищує 10 мінімальних зарплат. Підтримка, боротьба за запровадження НКВУ буде тестом на хробачливість претендента на владну посаду президента чи іншу, а пряме чи спекулятивне гальмування впровадження принципу «Народ є джерелом влади» веде до безумовного усунення народом такого суб’єкта від владних повноважень. До участі в проводі «Української солідарності» не повинні мати доступу керівники тих політичних партій, котрі на етапі апробації відмежувалися від Народного Кодексу Влади в Україні. Степан ВОЛЯР
|