Україна переходить до другої фази візової лібералізації
Єврокомісія ухвалила рішення про перехід України до другої фази лібералізації візового режиму з Європейським союзом.
Про це повідомила прес-служба представництва ЄС в Україні.
У вівторок Єврокомісія дійшла висновку, що Україна створила всі необхідні законодавчі, політичні та інституційні рамки та досягла відповідності вимогам першої фази візового діалогу. А тому можна розпочинати другу фазу, в рамках якої Європейська комісія перевірятиме виконання всіх цих правил.
Коментуючи подію, президент Єврокомісії Жозе-Мануел Баррозу зазначив, що пропозиція перейти до другої фази є передусім «визнанням важливих законодавчих реформ, що були ухвалені протягом останніх місяців».
«Хоча попереду все ще залишається важлива робота, це дуже конкретний сигнал владі та громадянам України, що за умов наполегливої роботи переваги ближчої асоціації з ЄС є реальними та відчутними для всіх», – зазначив очільник Єврокомісії.
Європейський комісар з внутрішніх справ Сесилія Мальмстрьом наголосила, що після цієї доповіді «ми можемо перейти до другої фази» виконання Плану дій з візової лібералізації.
Змінять модель утримання доріг
Державне агентство автомобільних доріг планує змінити модель утримання дорожньої інфраструктури в областях.
Про це повідомив голова «Укравтодору» Олександр Малін, передає прес-служба Міністерства інфраструктури.
За його словами, нинішня система експлуатації доріг поглинає значні кошти, однак є абсолютно неефективною. Структура доріг в Україні неоднорідна.
«Тому не буде використовуватись один інструмент для усіх регіонів. Приміром, в одній області буде проведено пілотний проект переходу на прямі затрати, в іншій – на умовах вільної тендерної пропозиції роботи з експлуатаційного утримання винесемо на конкурс між приватними організаціями, ще в інших – підемо шляхом комерціалізації облавтодорів», – розповів Малін.
Крім того, за словами голови «Укравтодору», в рамках децентралізації дорожнього господарства буде дещо змінено передачу функцій управління дорогами місцевого значення місцевим органам влади.
«Плануємо передати із 170 тисяч км близько 100-130 тисяч км у комунальну власність обласних, районних і сільських рад. Це супроводжуватиметься і фінансовими ресурсами. А «Укравтодор» сконцентрується на дорогах 1 і 2 категорії, які є складовими міжнародних транспортних коридорів», – зазначив Олександр Малін.
|