Платити за світло стало зручніше
ПАТ «Прикарпаттяобленерго» для зручності клієнтів продовжує вдосконалювати методи оплати за спожиту електроенергію та впроваджує нові сервіси для її споживачів. Відтепер їм не потрібно чекати, поки контролер принесе рахунок. Повідомивши покази лічильника, суму до сплати можна довідатися через інформаційно-платіжну систему на сайті підприємства або через СМС-повідомлення і оплатити послугу через Інтернет або в інший зручний для споживача спосіб.
Як повідомила начальник відділу з роботи зі споживачами «Прикарпаттяобленерго» Люся Тарантюк, компанія збільшила період внесення показів лічильників. Відтепер це можна робити щомісяця з 25-го по перше число наступного місяця.
З березня Oбленерго запровадило для своїх споживачів нову послугу – отримання інформації про суму сплати за спожиту електроенергію через СМС-повідомлення, яка успішно пройшла апробацію у Верховинському районі електромереж. Для того, щоб нею скористатися, на номер 2909 необхідно відправити повідомлення із кодом Обленерго «945», особовим рахунком споживача та показами лічильника (вартість повідомлення згідно з тарифами оператора) і незабаром споживач отримає повідомлення про суму до оплати за спожиту електроенергію.
Також споживачі можуть дізнатися, скільки їм платити за електроенергію через інформаційно-платіжну систему на сайті підприємства – www.oe.if.ua., або зателефонувавши до кол-центру Обленерго за безкоштовним номером 0800-50-40-20. За словами керівника кол-центру Обленерго Інни Ковальської, щомісяця до нього надходить понад 30 тисяч звернень, а з 25 квітня до 1 травня з показами лічильників, щоб довідатись суму до сплати за спожиту електроенергію, сюди звернулися 196 споживачів.
Наш кор.
|