Четвер, 28.11.2024, 12:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
[356]
Пошук
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті »

Зупинка «по нужді»
Останнє – чи не найприкріше для всіх. Природа бере своє і окремі кінцеві зупинки давно поперетворювалися на нужники під відкритим небом. Якщо це десь на віддалених околицях, в полі – то ще півбіди. А якщо в межах густонаселених мікрорайонів? Це неприємно і викладає масу скарг і нарікань.
«На кінцевій зупинці «вул. Симоненка» водії автобусів маршрутів №№ 14, 32, 54, 58, 59, 60 паркують транспорт з порушенням вимог ПДР, викидають сміття з автобусів на проїжджу частину, миють машини, справляють свої природні потреби біля автобусів, абсолютно незважаючи на дітей та людей, що перебувають поруч. На зауваження відповідають нецензурною лайкою», – скаржаться у колективному листі на ім’я міського голови мешканці прилеглих будинків і вимагають належного реагування «з метою дотримання санітарних вимог та інших правил перевізниками, які обслуговують  міські маршрути». «Необхідно зобов’язати власників (очевидно, автобусів, – ред.) встановити біотуалет, ящики для сміття та визначити (очевидно, міській владі, – ред.) місця для паркування і перевіряти водіїв на вживання спиртного», – вважають скаржники.  
Три роки тому, під шквалом скарг, міська влада цю проблему визнала і навіть задекларувала прагнення її вирішити. На початку 2008 р. міський голова Віктор Анушкевичус доручив міськвідділу транспорту та управлінню архітектури й містобудування опрацювати питання можливого спорудження зупинок громадського транспорту із закладами торгівлі, розробити їхні типові проекти і визначити першочерговий перелік їх будівництва для оголошення тендеру на ці роботи. Головною умовою була обов’язкова наявність туалету, яким могли б користуватися водії.
Спершу йшлося про будівництво 29 автобусних і тролейбусних зупинок, переважно кінцевих. Втім, пропонувалося збудувати й проміжні зупинки на магістральних вулицях Незалежності, Тисменицькій, Юності, Галицькій та Коновальця. Але з’ясувалося, що необхідні комунікації підведені лише до 10 місць пропонованого будівництва. Трохи поговоривши, про необхідність спорудження зупинок із закладами торгівлі та туалетами, на рік призабули і згадали лише після чергового нагадування міського голови на початку 2009 р.
За інформацією заступника начальника міськуправління архітектури й містобудування Світлани Лосюк, рішення про оголошення конкурсу на право будівництва 10-ти зупинок громадського транспорту із закладами торгівлі міськвиконком ухвалив 13 травня 2009 року. Втім самого конкурсу не оголошували, бо управління архітектури й містобудування це може зробити лише «за вказівкою вищого керівництва».
Хто ж має дати таку вказівку, достеменно з’ясувати не вдалося. Та й  навіщо ще якихось додаткових вказівок, якщо є відповідне рішення міськвиконкому, теж не зрозуміло. Натомість, з розмови зі Світланою Дмитрівною стало відомо, що зa попередньою згодою на участь в такому конкурсі зголосилися 14 підприємців. До речі, за підрахунками начальника відділу транспорту Ігоря Гнатіва, в місті загалом налічується понад 300 зупинок громадського транспорту. А так звані «капітальні споруди» необхідно побудувати на сотні зупинок.
Хвалимир ВЛАДІВ
Категорія: | Додав: bond (06.08.2010)
Переглядів: 677 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]