— Одна з причин підвищення тарифу — це те, — каже Віктор Анушкевичус, — що перевезення стали збитковими і приватні перевізники не можуть сплачувати кредити за нові автобуси, які вони придбали. У кількох перевізників автобуси вже заарештували. Я не можу допустити, щоб це продовжувалось і щоб місто залишилося без автобусів, — наголосив мер. Міський голова заперечив інформацію про те, що ріст тарифів був блискавичним і нагадав, що впродовж 2005-2007 років граничний тариф становив 1.00-1,25 грн. і лише в травні 2008 року міськвиконком погодив приватним перевізникам тариф у розмірі півтора гривні. Він також наголосив, що з пропозицією про підвищення тарифу до двох гривень перевізники вперше звернулися ще в листопаді 2007 року, але їм у цьому відмовили. Між іншим, мотивація зростання тарифу до двох гривень тоді базувалась на розрахунках ПП «Станіслав-транс», автобуси якого, що цікаво, зараз продовжують возити пасажирів за півтора гривні. Очевидно саме тому виступи окремих перевізників і заяви «Громадського форуму Івано-Франківська» з вимогою про повернення граничного розміру тарифу до рівня півтора гривні Віктор Анушкевичус назвав «передвиборчим популізмом, який не має під собою реального підгрунтя, та намаганням створити в місті соціальну напругу і дестабілізувати ситуацію на ринку пасажирських перевезень». «Адже саме звернення Асоціації приватних перевізників та надання ними обгрунтованих розрахунків й зробило можливим погодження нового граничного розміру тарифу у дві гривні», — ще раз наголосив мер. Наш кор.