Цьогоріч у виставці візьмуть участь понад 30 учасників. Це, зокрема, такі великі і відомі на Прикарпатті компанії, як ПАТ «Івано-Франківськ-Авто», «Алекс-ІФ», ЗАТ «Карпати-Лада», ПВКФ «ВСК», ТзОВ «Карпати Мотор», «Універсал-Авто», «Альянс-А», «Компанія «Авто-Альянс» та інші, а також провідні банківські і страхові установи: АБ «Укргазбанк», АТ «БМ Банк», ПАТ «ОТП Банк», «ВіЕйБі Банк», ПАТ «СК «УСГ», СК «Уніка» та інші. Їхня участь у виставці 2010 року – одна з ознак покращення стану справ в автомобільній галузі та нормалізації роботи багатьох компаній, а також одна з передумов отримання позитивних комерційних результатів у недалекому майбутньому. На виставці очікується представлення нових моделей автомобілів різних світових брендів. «Цвяхом програми» стане презентація в Івано-Франківську флагмана марки Шкода – Superb Combi, який ще з осені минулого року почав завойовувати симпатії європейців. Як зазначають організатори виставки, у нинішній час, після стрімкого спаду продажу автомобілів, що тривав весь 2009-й і на початку цього року, відбувається процес стабілізації і навіть певний ріст обсягів їх реалізації. Саме позитивні зрушення на ринку автомобільних продажів дозволяють його операторам повернутися до звичної практики у галузі маркетингу. Крім того, відновлення банківського сектору з автомобільного кредитування, а також автострахування допоможе стабілізувати та пожвавити ситуацію автомобільних продажів. Сама ж автомобільна виставка «Станіслав АВТО-Шоу» є незаформалізованою роботою з клієнтами. Прямий контакт та якісний зворотній зв’язок разом з цілим комплексом маркетингових заходів можуть викликати пожвавлення на ринку. Напередодні виставки директор ТзОВ «Сета-Україна» Ігор Соболь зазначив для газети «Західний кур’єр»: «Ми маємо на меті представити всі автомобільні салони і автомагазини, банки і страхові компанії та інші підприємства на одному майданчику, що дасть можливість громадянам ширше ознайомитись з брендами та марками автомобілів, які пропонуються в Івано-Франківську, вивчити детальніше умови кредитування фінансових установ та автомобільного страхування. Взагалі виставки сьогодні є найважливішими складовими будь-якої рекламної кампанії з просування того чи іншого продукту або послуги. Такий інструмент, як виставки, допомагає не тільки підвищити продажі, але створити позитивний імідж компанії, підвищити ступінь інформованості цільової аудиторії про продукт. Тож ми переконані, що участь в автомобільній виставці «Станіслав АВТО-Шоу» принесе користь кожній компанії».