Про УСПП і бізнес „Як голова обласної організації УСПП я був присутній на парламентських слуханнях, що відбулися у вересні. І хочу відзначити той діловий дух, з яким відбувалися ці слухання. Приємно, що зібрали представників і великого, і малого бізнесу, а також економістів, експертів – щоб порадитися, яким має бути в майбутньому Податковий кодекс. З вуст Сергія Тігіпка, Наталі Королевської, Олександра Пасхавера та багатьох інших звучало чимало конкретних пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення податкового законодавства, оскільки по багатьох позиціях, що стосуються розвитку і ведення бізнесу, Україна, на жаль, пасе задніх. А той, хто самотужки веде бізнес, знає про кабальні умови з власного досвіду”. „Важливо сьогодні говорити про те, що підприємства не зможуть піднятися, якщо не буде вирішено в державі питання кредитування. Адже статистичні дані засвідчують, що на великих підприємствах не йде оновлення технічних ресурсів, продукція не може бути конкурентоспроможною, якщо виготовляється на застарілому обладнанні. Але є й інша проблема. Навіть на найсучаснішій техніці неможливо розвинути бізнес через такі каверзи, як неповернення ПДВ. Це змушує підприємців призупиняти виробництво і чекати більш сприятливих часів”. „Нещодавно УСПП провело велике планове зібрання в Тернополі, де зібралися майже 200 представників регіональних відділень. Обговорювали знову ж таки масу нагальних питань, без вирішення яких бізнесу важко розвиватися. На мою думку, було два важливих моменти: розвиток туристичної галузі і створення західноукраїнського бізнес-центру. На цьому засіданні представники ділової Тернопільщини заявили про намір надати пріоритет розвитку туристичної галузі, оскільки в цьому регіоні є сотні об’єктів, цікавих для туристів з України та зарубіжжя. Це нормально, це треба розвивати, так само і на Прикарпатті. А от щодо ініціативи створити бізнес-центр у Тернополі, який за географічним розташуванням є однаково віддаленим від сусідніх обласних центрів, то мене, чесно кажучи, взяла заздрість. А чому не в нас? Планується створити такий центр на базі торгового комплексу «Подоляни», щоб усі бізнес-зв’язки проходили за допомогою цього центру. Думаю, і прикарпатцям варто подумати над подібною ідеєю”. „Ми намагатимемося захищати інтереси бізнесу. І сприяти поліпшенню умов для підприємництва. Раніше багато питань вирішувалося: коли керували РВ УСПП Ігор Зварич, Олександр Табахарнюк. Вже за мого керівництва ми займалися вирішенням питання по «Пресмашу». Там конфлікт між акціонерами, які не можуть між собою дійти згоди. Найцікавіше те, що кожен з них – член УСПП, і кожен, якщо його послухаєш, по-своєму правий. Нам вдалося принаймні зробити кілька кроків до примирення. З нашою допомогою був прийнятий меморандум про початок діалогу. Хоча б це. Але процес не закінчений”. „Період роз’єднання ділових людей пройде. Думаю, можливо варто організувати "круглий стіл” і сказати, що ми робимо спільну справу. Івано-Франківське регіональне відділення УСПП ініціює в області конкурс на кращий за професією. Перший такий конкурс ми будемо організовувати серед токарів. Зараз йде підготовча робота. Колись же це було, а призабули. Треба повертати, бо це престиж робітничої професії”.
Про ЛРЗ „Щодо локомотиворемонтного заводу, то, може, ми йдемо за старою схемою. Однак моральний стимул ще ніхто не відміняв у світі. У нас піднімається прапор на честь того, хто відзначився упродовж робочого тижня. Це відіграє свою роль. Якщо людина сумлінно попрацювала два тижні поспіль, то, крім підняття на її честь прапора, такий працівник нагороджується ще й грошовою премією. У нас була практика висвітлення кращих трудівників у різних газетах. Можливо, тому можемо похвалитися добрими виробничими показниками. Наприклад, за 9 місяців цього року на підприємстві виготовлено товарної продукції на суму 34 149 тис. грн. За 8 місяців прибуток від виробництва становив 986,5 тис. грн. З початку року було сплачено податків до бюджетів всіх рівнів – 6 667 708 грн. У минулому році ми заплатили майже 11 мільйонів податків. „З усіх підприємств залізничного транспорту прямого підпорядкування Міністерству транспорту ми єдині за 2009 рік вийшли з прибутком і перевиконанням. В інших, на жаль, був спад виробництва. За рахунок чого вдалося досягти росту? Я б сказав, за рахунок сплаву молодості і досвіду. Ми не скоротили наших інженерно-технічних працівників, як це було зроблено на інших підприємствах. Ми розуміємо, що без інженерної думки ми не зможемо нічого запропонувати на ринку. А крім того, ми запросили молодих випускників коледжів, вишів, які добре обізнані з комп’ютерними технологіями. Така співпраця дозволяє нам виготовляти продукцію, яка потрібна і яка є конкурентоздатною. Бо ж навіщо продукувати щось, що не буде потрібне, навіщо працювати на склад? Ми вивчили ринок і весь потенціал спрямували на виготовлення такої продукції, яку хоче мати ринок колійної техніки. Тяжко було відновити довіру, тяжко було конкурувати, бо аналогічні машини робить Росія, а також Франція, Австрія і Польща. Але я переконався, що коли наші інженери взаємодіють з інженерами, скажімо, австрійськими, вони ні на грам не гірші, а навпаки – більш оперативні”.
Про депутатство "Не збираюся сам йти в депутати і не збираюся підтримувати на виборах нікого з кандидатів ні на мера, ні на депутатське крісло. Поясню чому. Коли в час кризи в інших країнах розроблялися антикризові програми, коли, наприклад, в Німеччині, йшли дотації на підтримку автомобільного бізнесу, наші місцеві депутати проголосували за підняття податку на землю. Правда, потім самі чухали голови: а що ж ми проголосували, адже це великою мірою стосується і нас самих? (Бо багато хто з них має свій бізнес). Хіба можна таке робити, причому посередині року? То це ми так сприяємо розвитку бізнесу?” Записала Наталка СТРІЛЕЦЬ