Ростислав Кукурудз, депутат міської ради, фракція «За зміни в Івано-Франківську»
Місто, що думає глобально, а діє локально Хотів би продовжити популярну сьогодні розмову про майбутнє міста, з яким більшість з нас пов’язує своє майбутнє. На жаль, небезпідставними є думки відомого місцевого філософа що наразі ми рухаємося швидше до «помийного раю», де панує «псевдомодерна архітектура» і на вихідні залишається обмаль мешканців, де в неділю «городяни» зустрічаються або на автобазарі, або біля найближчого маркету. Мені є ближчою розмова про відновлення міського середовища, про створення міського бренду, про необхідність знайти міську легенду, яка б змогла реанімувати Франківськ як місто відоме не лише дешевими цінами на квартири і близькістю до Буковелю. Видається мені, що цих брендів має бути декілька. Зокрема, прагматичний – на кшталт «Місто, де зажди знайдеш роботу». Як на мене, основною ознакою комфорту в будь-якому місті є його привабливість для бізнесу, для інвестицій. Останні рейтинги щодо цього показника розмістили нас в кінці третьої десятки. Тобто нас випередили не лише більшість обласних, а й деякі районні центри. Важко собі уявити, коли незабаром затихне «будівельний бум» (бо не буде де будувати, та й заробітчани переселять всіх своїх дітей до міста), де собі знайдуть роботу «нові франківці». Другий бренд – інтелектуальний. Ми ще недавно претендували на звання студентської мекки Галичини, коли провідні львівські і тернопільські вузи прагнули мати тут свої філії. А вищі навчальні заклади були одними з основних джерел наповнення бюджету. Ну і третій – звичайно – туристично-гастрономічний, де поруч із «Святом хліба» з’явиться «Свято мармуляди», «Свято гарбуза» чи «День барана з бринзою». І тут не треба створювати місто для туристів. Давайте створимо місто для себе, для своєї родини, для своїх друзів. Якщо нам тут жити буде комфортно, то і турист з’явиться, і ми зможемо подолати імідж глибокої провінції.
|