Четвер, 28.01.2021, 18:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 4 » АКЦЕНТИ
11:32
АКЦЕНТИ
Чуже замість свого

Місцеві підприємства харчової промисловості мають проблеми зі збутом своєї продукції у супермаркетах.

Про це повідомив начальник управління економічного та інтеграційного розвитку міськвиконкому Богдан Білик.
За його словами, місцеві товаровиробники реалізують свою продукцію через 93 фірмові магазини і співпрацюють з багатьма закладами торгівлі міста та області, але 60% продукції на прилавках івано-франківських магазинів – імпортні або завезені з інших регіонів. «Якість харчування – зараз питання номер один,  – каже Б.Білик. –  Продукція івано-франківських товаровиробників досить якісна, але її мало на прилавках».
Найбільші ж проблеми у місцевих товаровиробників зі збутом своєї продукції через супермаркети. «Більшість з них не місцеві і продукція до них постачається централізовано, – зазначив Б.Білик. – Місцева ж продукція – це для них як бонус, а довготривалі розрахунки за неї не задовольняють наші підприємства».
Крім того, місцеві товаровиробники навіть мають платити супермаркетам за те, щоб їхня продукція з’явилася у них на прилавках. За словами Б.Білика, в одному із супермаркетів треба платити по тисячу гривень лише за один вид асортиментного переліку. А асортиментний ряд продукції місцевих товаровиробників досить великий. Одне підприємство може випускати до кількох десятків видів найменувань продукції.
Тому міська влада і місцеві виробники покладають великі надії на ухвалення закону, відповідно до якого на прилавках супермаркетів повинно бути не менше 70% вітчизняної продукції. Міськвиконком також ініціюватиме підписання кількасторонніх угод щодо зняття обмежень на реалізацію продукції місцевих товаровиробників у супермаркетах, а наразі докладає зусиль для пошуків нових ринків збуту продукції місцевих товаровиробників. Бо менеджмент останніх у цьому плані, як висловився Б.Білик, «не дуже вдало працює». Водночас він визнав, що різноманітні наради, семінари, «круглі столи», організація дегустації продукції місцевих підприємств харчової промисловості задля їх промоції та реклами «не дають ефекту, який би хотілося».
Левко КУТИНСЬКИЙ
Переглядів: 550 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]