Субота, 27.04.2024, 00:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Липень » 10 » ТРАНСПОРТ
13:25
ТРАНСПОРТ

Пасажири бігатимуть за автобусами?
Через рішення міськвиконкому автобуси, які прямують в одному напрямку, на вулиці Дністровській зупинятимуться на різних зупинках.


Івано-Франківський міськвиконком ухвалив рішення про розподіл зупинок між маршрутами міських автобусів на вулиці Дністровській. Воно має на меті оптимізувати рух транспорту та розвантажити зупинки маршрутних автобусів на ній. І все б нічого, якби не та обставина, що автобуси, які прямують в одному напрямку, з 1-го серпня зупинятимуться на різних зупинках.
Над тим, яким чином розподілити автобусні зупинки на вулиці Дністровській, у департаменті комунального господарства, транспорту і зв’язку, який готував проект рішення, довго не думали. Пішли найпростішим шляхом і вирішили, що автобуси, які рухаються з вулиці Галицької, зупинятимуться біля центрального ринку, а автобуси, що їдуть з вулиці Новгородської, – навпроти універмагу, абсолютно не зваживши на те, куди далі ті автобуси прямують. Крім того, з додатку до рішення міськвиконкому про розподіл зупинок взагалі зникли автобусні маршрути №№ 5, 27, 67, 76, 78, 79, 81, 84 з вул. Новгородської (маршрути №№ 79 і 81 на вул. Дністровській мають кінцеву зупинку!) і маршрут № 86 з вул. Галицької. Натомість дивним чином там з’явились маршрути №№ 20 «б», 30 та №54, автобуси яких на вул. Дністровську не їдуть, бо з вулиці Коновальця роблять правий поворот і по окремо відведеній смузі для руху громадського транспорту прямують до зупинки «Готель «Надія».   
Відповідно до введеної в дію у 2007 році нової маршрутної мережі, яку розробляли фахівці Львівської політехніки, вулицею Дністровською мали пролягати 32 автобусні маршрути на 155 одиниць рухомого складу. Але після внесення до неї міськвиконкомом різноманітних змін і доповнень, кількість маршрутів, що пролягають вул. Дністровською, зросла до 37, які мали б обслуговувати 195 автобусів. Практично ж цією вулицею донедавна пролягали 34 маршрути, які фактично обслуговували майже 180 автобусів, бо окремі автобусні маршрути не функціонують, а деякі обслуговує менша кількість рухомого складу.
Наразі вулицею Дністровською пролягають п’ять автобусних маршрутів, які далі прямують до вул. Чорновола, шість маршрутів – до вул. Миру і мікрорайону «Каскад», п’ять маршрутів – до вул. Вовчинецької й мікрорайону «Позитрон» та стільки ж маршрутів – до вул. Коновальця, два маршрути – до вул. Мазепи, чотири маршрути – на вул. Хоткевича, чотири маршрути – на вул. Тисменицьку і по одному маршруту – на вул. Бандери і Максимовича. Тож  логічно було б розподілити автобусні зупинки на вул. Дністровській, згрупувавши маршрути з огляду на подальший напрям руху автобусів. Скажімо, автобуси тих маршрутів, що прямують до мікрорайонів «Позитрон», «Каскад» і вул. Хоткевича та Максимовича зупинялись би на одній зупинці, а решта – до вул. Чорновола, Коновальця, Мазепи, Бандери і Тисменицької – на іншій.
Бо виходить так, що автобуси маршрутів №№ 1, 25 «а», 69, 86, які їдуть на вул. Чорновола, зупинятимуться біля ринку, а маршруту № 66, які теж туди їдуть, – навпроти універмагу. Автобуси маршрутів №№ 5, 20, 28, 78, які їдуть на «Каскад», зупинятимуться навпроти універмагу, а маршрутів №№ 11 і 56 – уже біля ринку. Автобуси маршрутів №№ 21 та 84, які їдуть на вул. Коновальця, зупинятимуться навпроти універмагу, а маршрутів №№ 25, 71, 83 – біля ринку. Маршрути, які прямують на вул. Мазепи ( №№ 70, 80), Хоткевича (№№ 22, 27, 31, 76),  Тисменицької  ( №№ 61, 73, 79, 81) теж зупинятимуться на різних зупинках. І що у такій ситуації робити пасажирам, про зручність для яких, ухвалюючи таке рішення, чиновники міськвиконкому взагалі не думали? Бігати за автобусами? Краще йти на ту зупинку, де зупиняється більше маршрутів, які прямують у потрібному напрямі. Але чи захочуть водії автобусів через недолуге рішення міськвиконкому втрачати пасажирів і гроші, чи не продовжуватимуть вони зупинятися на обох зупинках, або не влаштують ще одну посередині, скажімо, біля «Приватбанку»?
Між іншим, у департаменті комунального господарства, транспорту і зв’язку мають намір «розподілити» і зупинку на вул. Січових стрільців, яка там одна – «Головпошта». Наразі на ній зупиняються 152 автобуси 29-ти міських маршрутів і чомусь приміські автобуси на села Іваниківку та Забережжя. П’ять маршрутів (№№ 23, 28, 60, 70, 80) від «Головпошти» прямують на вул. Мазепи, п’ятнадцять маршрутів (№№ 1, 6, 13, 22, 25, 25 «а», 29, 40, 40 «а», 61, 69, 70, 71, 73, 85) – у мікрорайон «Пасічна», два маршрути  – до мікрорайону «Каскад» (№ 20 – по вул. Миру і № 60 – по вул. Вовчинецькій), два маршрути (№№ 79 та 81) через вул. Дністровську на вул. Тисменицьку і ще два автобуси маршрутів №27 та №78 – у район вул. Кармелюка. Хочеться сподіватись, що до розподілення зупинки на вул. Січових стрільців міськвиконком підійде більш зважено, ніж до зупинок на вул. Дністровській.
Хвалимир ВЛАДІВ
 

Переглядів: 684 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]