Вівторок, 19.09.2017, 18:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Серпень » 15 » ЗАПИТУЙТЕ-ВІДПОВІДАЄМО
12:30
ЗАПИТУЙТЕ-ВІДПОВІДАЄМО
Особливості електропостачання по-франківськи

На телефонну лінію ПАТ «Прикарпаттяобленерго» надходить велика кількість різноманітних запитань щодо електропостачання від мешканців Івано-Франківська.
На найбільш актуальні запитання відповідає заступник директора зі збуту електроенергії ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Наталія Любич.


Іванна Петрівна, пенсіонер, ветеран праці: «Я плачу за світло строго за лічильником. Минулого тижня,  коли прийшла платити в касу, мені сказали, що у мене заборгованість. Як таке може бути?»
– Для того, щоб з’ясувати, що трапилося у цьому конкретному випадку, нам потрібно поспілкуватися безпосередньо зі споживачем. Іванна Петрівна може зателефонувати на нашу цілодобову телефонну лінію за безкоштовним номером 0 800 50 40 20 та отримати консультацію телефоном або звернутися у Центр обслуговування клієнтів, де наші фахівці розберуться у ситуації. Центр знаходиться за адресою: вул. Грушевського, 17, м. Івано-Франківськ.
Можу припустити, що причиною непорозуміння став невірний розрахунок споживачем обсягу споживання, тарифу, пільги або субсидії. Такі випадки, на жаль, непоодинокі. Це часто буває тоді, коли клієнт нашої компанії рахує суму до оплати за електроенергію самостійно. Якщо у рахунку, який ми виставляємо споживачу щомісяця, тарифи та різноманітні пільги уже пораховані автоматично, при підрахунку вручну часто закрадаються помилки. До прикладу, споживач може неправильно визначити норму пільгового споживання або застосувати неправильні  тарифи для розрахунку.
Такі, на перший погляд, незначні помилки можуть призвести до значних непорозумінь – споживач може бути переконаний у тому, що він заплатив вчасно, а за нашими підрахунками у нього борг, тож згідно з нормами чинного законодавства ми змушені відключити споживача від електромережі. Для унеможливлення таких незручностей ми рекомендуємо нашим споживачам сплачувати за виставленими рахунками.

Олег Степанов: «Щомісяця контролер приносить рахунок за світло і там є такий пункт, «переплата». Поясніть, що це? Чому я повинен переплачувати і за що?»
– Згідно з правилами застосування блочних тарифів розрахунок за спожиту електроенергію має проводитися за календарний місяць, тобто з першого по останній день місяця. Але  контролери нашої компанії фізично не мають змоги знімати контрольні показники в усіх споживачів саме в останній день місяця. Тому споживання від дати зняття показника лічильника до останнього календарного дня місяця визначається розрахунковим шляхом за принципом середньо-добового споживання.                                    
У наступному місяці після зняття нового контрольного показника сума за споживання коригується і, відповідно, сума до оплати за наступний період зменшується або збільшується відповідно до цих коректив. Це і є «переплата».

Василь П.: «Я мешкаю за кордоном, в Івано-Франківську буваю наїздами, тож не маю змоги сплачувати за світло за рахунками. Чи можна платити за світло дистанційно?».
– Ви можете сплачувати за світло через наш сайт www.oe.if.ua через нашу Інформаційно-платіжну систему. Зареєструвавшись в системі, ви отримаєте доступ до історії ваших нарахувань, зможете бачити і поточну заборгованість та здійснювати оплату за допомогою платіжної картки, навіть перебуваючи за межами України.

Вероніка Михайлівна: «У нас вкрали лічильник на сходовій клітці, що треба, щоб встановили новий, і як тепер будуть рахувати оплату за світло без лічильника?»
– Вам потрібно звернутися з заявою у ЄРЦ або до балансоутримувача будинку, щоб зафіксувати факт крадіжки. Після оплати вартості нового лічильника (питання, хто буде платити, врегульовуються у балансоутримувача) працівники нашої компанії встановлять і запломбують прилад обліку.
Оплата за світло на час відсутності приладу обліку нараховуватиметься відповідно до  середньомісячного споживання. Величина середньомісячного споживання визначається за попередні 12 місяців.

Ольга П.: «Ми живемо в старому польському будинку, у нас уже давно немає світла у під’їзді. Ми зверталися у РЕМ, але нам сказали, що це не їхня робота. Якщо не РЕМу, то чия тоді?»
– Внутрішньобудинкові електромережі – це сфера відповідальності балансоутримувача будинку. Раніше – ЖЕО, нині – ЄРЦ, ОСББ або КП «Дирекція замовника». У випадку проблем зі світлом у під’їзді звертайтеся напряму до балансоутримувача.  
ПАТ «Прикарпаттяобленерго» несе відповідальність за електромережі тільки до вводу в будинок.

Василина Мисько: «Плачу за світло в ощадкасі за книжкою, касир завжди переконує мене платити за рахунком, а я не розумію навіщо. Поясніть, в чому перевага оплати за рахунками, чи не краще робити, як звикла?».
– Щороку все більша кількість людей обирає для себе саме оплату за рахунками, відмовляючись від старих звичок.
Оплата за рахунками економить ваш час, вам не потрібно рахувати самостійно тарифи, вираховувати пільги та субсидії – усе уже враховано. Все, що вам треба – це просто віднести рахунок у касу. Це швидко, просто і зручно.
Окрім того, оплата за рахунками унеможливлює виникнення помилок і непорозумінь.
Крім традиційного способу, за електроенергію можна сплатити через сайт www.oe.if.ua, скориставшись Інформаційно-платіжною системою.
Дана інформаційно-платіжна система успішно працює уже три роки і передбачає подання довідкової інформації про здійснені платежі, контрольні показники приладу обліку електроенергії, динаміку споживання енергоносіїв.
Також хочу зауважити нашим споживачам, що відповіді на питання щодо електропостачання ви можете отримати в івано-франківському
Центрі обслуговування клієнтів, що знаходиться за адресою: вул. Грушевського, 17. Тел.: (0342) 59-46-59, 59-40-14.

Переглядів: 791 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]