Четвер, 21.09.2017, 01:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Вересень » 12 » VOX POPULI
10:11
VOX POPULI
Чи обдурюють мобільні оператори  споживачів?

Світлана, підприємець:

– Звісно, обдурюють. Ось приклад. Компанія Київстар кілька років тому запропонувала послугу, за якою на два номери можна було телефонувати абсолютно безкоштовно, запевняючи, що це не акція. Я сплатила за це обов’язковий платіж і певний час  дійсно користувалась цією послугою. А потім мені у примусовому порядку і без попередження змінили тарифний план, і послуга просто щезла. І це тільки один з фактів.

Володимир, художник:

– Звісно, що обдурюють, хоча, можливо, не так прямо. Моя мама, старша жінка, користується послугами МТС. Їй постійно приходять  повідомлення, в яких вона не може розібратись. Звідки їй зрозуміти, що це  таке «Клік Інфо» і з чим його їсти? Намагаючись позбутись нав’язливої реклами, вона натискає кнопки телефону, і з неї скачують гроші просто за помилковий дотик!!!

Вікторія, студентка:

– Та ні, не обдурюють, думаю. Я купую картку поповнення, виговорила, знову купую. Все залежить від мене.
Ігор, робітник:
– Я користувався послугами МТС, тариф  «Супер МТС український» - тобто, по Західній Україні безкоштовно. Прийшло повідомлення від оператора: хочеш 2500 безкоштовних хвилин по всій Україні? Звісно, я забув, що безкоштовний сир тільки у мишоловці, і погодився. Тепер плачу щомісяця за те, що було безкоштовним.

Олександр, бізнесмен:

– Це не те слово!!! Я користуюсь послугами компанії МТС і Київстар, у мене телефон на дві картки. Інтернетом з телефону користуюся виключно у межах безкоштовного ліміту. Нещодавно мені МТС заблокував всі вихідні дзвінки, повідомлення і т.д. Коли я з обуренням звернувся до оператора, мені повідомили, що це пов’язано з боргом за інтернет, який перевищує… чотири тисячі гривень!!! У той же час на моєму телефоні можна було пересвідчитись, що у мене ще є доступний безкоштовний інтернет. У той день я нічого не вирішив, вихідний трафік був заблокований, а наступного дня мій «борг» зріс… до восьми тисяч гривень!!! Довго розповідати, до яких засобів я тільки не вдавався, нарешті написав керівництву МТС  листа, у якому виклав усе, що думаю про їхній шахрайський бізнес. Виявилось, що борг мені приписали помилково,  але пояснили, що не повернуть мені 500 гривень, які з мого – неіснуючого – боргу вони заплатили у Пенсійний фонд!!! Моєму обуренню не було меж! Я все-таки добився, що з мене зняли всі фальшиві нарахування. Так що будьте обережні.
Опитував Тарас ЯКОВИН
Переглядів: 308 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]