Неділя, 28.05.2017, 10:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 17 » ТЕМА
13:34
ТЕМА
Крапку поставить суд?

Івано-Франківський міськвиконком не підтримав проект рішення про скасування пільгових перевезень без обмежень з 10 до 16 години і запровадження натомість п’яти обов’язкових місць в автобусах міських маршрутів для перевезення пільгових категорій пасажирів впродовж дня. Приватні перевізники діями міської влади, яка, за їхніми словами, самоусунулась від вирішення проблеми з перевезеннями пільговиків, не задоволені й мають намір відстоювати свої інтереси щодо відшкодування втрат за пільгові перевезення уже в суді.
Негласне протистояння перевізників і міської влади триває досить довго. У зв’язку з подорожчанням  запчастин та експлуатаційних матеріалів, зростанням різноманітних відрахувань чимало міських автобусних маршрутів стали нерентабельними і збитковими, стверджують перевізники. Вони розуміють, що піднімати тариф на перевезення за теперішніх умов недоцільно, бо пасажири просто не сідатимуть в автобуси. Тому й запропонували міській владі відмінити безкоштовне перевезення пільговиків без обмежень з 10 до 16 години. Спершу міськвиконком частково пішов їм назустріч і скоротив час необмеженого перевезення пільговиків з шести до чотирьох годин. Але це рішення опротестувала прокуратура.


Відтоді жодних заходів щодо врегулювання існуючої проблеми міськвиконком не вжив. І перевізники наважились на страйк. Цей крок міська рада розцінила як шантаж і, в разі повторного страйку, пригрозила оголосити новий конкурс на обслуговування міських маршрутів. А міський голова створив робочу групу, яка мала напрацювати пропозиції щодо врегулювання конфлікту. Попри те, що перевізники навіть пропонували створити фонд адресної допомоги пільговикам на оплату проїзду і брати безпосередню участь у його наповненні, компроміс знову звівся до скасування пільгових перевезень без обмежень й запровадження в кожному автобусі п’яти місць для перевезення пільговиків впродовж дня.
Однак і цього разу члени міськвиконкому з цим не погодились. Вони вважають, що перевізники й так мають прибутки, водії не зможуть самостійно контролювати кількість пільговиків у салонах автобусів, відмова у їх перевезенні спричинятиме додаткову соціальну напругу, а відміна безкоштовного перевезення цієї категорії пасажирів без обмежень з 10 до 16 години суперечить законодавству і обмежує їхні права на пільгові перевезення у громадському транспорті загального користування.
Натомість перевізники наголошують, що нічого незаконного не вимагають. Вони не лише надаватимуть 15% посадкових місць для перевезення пільгових категорій пасажирів без компенсації, а й готові возити не трьох, а п’ятьох пільговиків. Але просять або скасувати безкоштовні пільгові перевезення без обмежень з 10 до 16 години, або компенсовувати завдані збитки. За словами голови міської асоціації приватних перевізників Василя Бамбузи, відповідно до закону про транспорт саме органи місцевого самоврядування мають забезпечити перевізникам компенсацію втрат внаслідок перевезення пільгових категорій пасажирів та регулювання тарифів. А види та обсяги пільгових перевезень встановлюються замовленням, в якому визначається порядок компенсації перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.
От лише закон перевізники і міськвиконком як замовник перевезень читають по-своєму. За словами заступника міського голови-директора департаменту комунального господарства, транспорту і зв’язку Миколи Саєвича, замовленням видів та обсягів пільгових перевезень є угода між міськвиконкомом та приватними перевізниками на обслуговування маршрутів, в якій і є пункт про безкоштовне перевезення пільговиків без обмежень з 10 до 16 години. Саме він і є отим «замовленням» на види і обсяги пільгових перевезень, яке визначив міськвиконком. Беручи участь в конкурсі на право обслуговувати міські автобусні маршрути загального користування, перевізники про це замовлення знали і погодилися його виконувати.
Хто ж вірно трактує норми згаданого закону, може розтлумачити лише суд. Якщо перевізники, звісно, до нього звернуться. Остаточне рішення щодо такого кроку вони планують ухвалити цього тижня на зборах міської асоціації приватних перевізників.
Стах МІРЧУК
 
Переглядів: 693 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]