Четвер, 28.03.2024, 14:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Вересень » 4 » СУСПІЛЬСТВО
10:33
СУСПІЛЬСТВО

Володимир ШЕЛЕМБИН:
«Пошта дарує нащадкам матеріальну пам’ять про минуле. А що залишить після себе епоха електронного зв’язку?»


В Івано-Франківському обласному управлінні Укрпошти – новий керівник. Володимир Шелембин замінив багаторічного аксакала поштового зв’язку Михайла Саковського, який досяг пенсійного віку. Як местиме «нова мітла», Володимир Миколайович розповів в інтерв’ю «Західному кур’єру».
– Володимире Миколайовичу, що зміниться в обласному управлінні Укрпошти з вашим приходом на посаду директора?
– Насамперед ми продовжуватимемо покращувати виконання Укрпоштою важливої соціальної функції для держави – забезпечення населення якісним поштовим зв’язком навіть у найвіддаленіших куточках області. Завдання оператора поштового зв’язку – не тільки своєчасно реагувати на запити клієнтів, а й бути для них містком до інформаційного суспільства. Адже з кожним населеним пунктом, навіть найвіддаленішим, є зв’язок жителів через листоношу. Це і відправка чи одержання письмового повідомлення, одержання періодичного видання, оплата за комунальні послуги, доставка пенсії, допомоги  тощо.
І як результат – перетворення Івано-Франківської дирекції УДППЗ «Укрпошта» на успішне та рентабельне підприємство.
– Укрпошта надає населенню 50 послуг, які з них найбільш перспективні й прибуткові?
– Так, ми дійсно надаємо досить широкий спектр послуг нашим споживачам та прагнемо як збільшення переліку послуг, так й покращення їх якості. Вже багато років пенсіонери довіряють нам доставку їх пенсій, також досить популярними у  споживачів є оплата комунальних послуг у відділеннях Укрпошти, тим більше, ми не беремо жодної додаткової оплати за послуги. Це:
- одержання грошового переказу в іноземній валюті  через платіжні системи BLIZKO, MoneyGram, ЮНИСТРИМ, Western;
- погашення кредитів;
- поповнення рахунків телефонного зв’язку;
- видача готівкових гривень за пластиковими картками через ПОСТ-термінали, особливо в сільській місцевості, де немає банкоматів;
- замовлення власної марки;
- поповнення рахунків мобільних телефонів через систему «ГлобалМані»;
- замовлення ліки поштою, замовлення на придбання квитків авіа, залізничним транспортом  та багато інших послуг.
– В радянські часи було прийнято передплачувати дуже багато газет. Фактично в кожній сім’ї було по декілька видань. Наскільки сьогодні передплатна кампанія відрізняється від кампаній у попередні роки?
– Раніше дійсно набагато більше людей передплачувало різноманітні газети та журнали. Це більшою мірою пояснюється одноманітністю програм на телебаченні, їх вузьким профілем.   Звичайно, поширення інтернету суттєво змінило ставлення до газет та журналів, необхідність в  них.
Але завжди є люди, яким набагато приємніше та зручніше тримати в руках видання і звідти взнавати все необхідне на будь-яку тему. Укрпошта це розуміє і рухається в ногу із часом, відповідно оплативши обрані видання, передплатники будуть регулярно та вчасно отримувати їх з доставкою у свою поштову скриньку.  Для цього необхідно визначити будь-який зручний час та оформити передплату у найближчому відділенні «Укрпошти» та обрати з каталогів місцевої, української або закордонної преси газети, журнали або книги, які цікавлять, сплативши їх передплатну вартість. Оплата приймається як готівкою, так і безготівковим розрахунком.
На якість доставки та відповідно і передплату періодичних видань  впливає:
- стан абонентського господарства, яке на сьогоднішній день понад 60% поломане або відсутнє;
- стан освітлення вулиць, нерідко відсутнє освітлення в під’їздах;
- відсутність назв вулиць, нумерації  будинків як в місті, так і в селі;
- блокування під’їзних шляхів до об’єктів поштового зв’язку  (а/м таксі);
- реєстрація приватних підприємств не за місцем знаходження.
При вирішенні цих питань можна досягнути  прискорення проходження пошти, збільшення кількості передплати періодичних видань, виключити випадки травматизму листонош.
– Традиційне листування вже відходить у небуття. Новітні технології дозволяють листуватися за допомогою інтернету. А тому пошта все менше користується попитом. Як вдається підприємству виживати в таких умовах?
– Не можна сказати, що традиційне листування відходить в небуття. Дійсно обсяги пересилки письмової кореспонденції дещо зменшуються, однак на ринку залишається ділова переписка, розсилки різного роду рекламної продукції. На сьогодні ділова переписка  складає більше 60% відсотків від загального обсягу кореспонденції.   
Незважаючи на те, що майже половина дорослих українців бодай раз на місяць заходять до інтернету, який миттю доправляє повідомлення адресатові, Укрпошта продовжує звітувати про мільйони пересланих паперових листів.
Попри нові технічні можливості, традиційний спосіб листування для деяких людей залишився найбільш близьким та звичним.
До того ж звичайною поштою користуються не лише для офіційної кореспонденції - багато хто знаходить в обміні каліграфічними текстами віддушину і радість.
Пошта дарує нащадкам матеріальну пам’ять про минуле. А що залишить після себе епоха електронного зв’язку?
– Для того, щоб втримати довіру населення до поштових послуг, потрібна, напевно, модернізація системи. Що нового слід очікувати?
– Cеред пріоритетів підприємства – підвищення якості обслуговування клієнтів, зокрема, створення ефективного механізму зворотного зв’язку з ними та стандартів обслуговування корпоративних клієнтів.
З метою оперативного реагування на виклики ринку Укрпошта впроваджуватиме у навчальний процес інноваційні технології, мотивуючи працівників на добросовісне виконання обов’язків та досягнення високих результатів.
Сьогодні кожен споживач через сайт Укрпошти може прослідкувати проходження  свого реєстрованого  поштового відправлення. У міських ВПЗ  приймання комунальних платежів проводиться  без заповнення споживачем квитанції, а оператор заповнює  дані лічильників  зі слів споживача  і проводиться оплата платежу. На наступний день   інформація  про  сплату  платежу  надходить до  юридичної особи (обленерго, газконтори, Єдиного розрахункового центру  та ін.). Клієнту на мобільний телефон приходить СМС-повідомлення про надходження на його адресу поштового відправлення  чи вручення даного  відправлення   одержувачу (звісно якщо  вказуються відправника і одержувача номери телефонів). До слова, на сьогодні вже  більшість повідомлень про вручення переказу приходить СМС-повідомленнями. Через відділення поштового зв’язку можна направити   повідомлення електронною поштою.
Укрпошта працює в напрямку забезпечення комп’ютерною технікою всіх ВПЗ, що розташовані в селищах міського типу та великих сільських ВПЗ зі значними обсягами. Мусимо збільшувати свою частку на ринку фінансових послуг, особливо на селі. Це виплата й доставка пенсій та соціальних допомог, приймання платежів, у тому числі податкових, пересилання грошових переказів. Також збільшуватимемо присутність у сегменті електронних послуг. «Замовлення електронного цифрового підпису», «Приймання платежів», «Електронний квиток», «ГлобалМані» та інші онлайн-послуги роблять Укрпошту ближчою до споживача.
Інтерв’ю записала Яна ШПЕТ

Переглядів: 1082 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]