П`ятниця, 23.06.2017, 22:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Листопад » 8 » НАСАМПЕРЕД
13:14
НАСАМПЕРЕД
Замість нового тролейбуса –  п’ять з капремонту

ДКП «Електроавтотранс» оголосило тендер на закупівлю п’яти тролейбусів «Шкода 14Tr» після капітального ремонту.

За словами директора «Електроавтотрансу» Леоніда Яковця, такий крок продиктований нагальною необхідністю поповнення парку рухомого складу і бажанням вивести з експлуатації в Івано-Франківську тролейбуси марки  «ЮМЗ» виробництва Південного машинобудівного заводу.
Нагадаємо, що свого часу міський голова Івано-Франківська Віктор Анушкевичус звернувся до керівництва Київської міськдержадміністрації з проханням передати містові 15 тролейбусів марки «Шкода» (в тому числі і кількох «гармошок» «Шкода 15 Тr»), які будуть вивільнені з експлуатації після отримання «Київпастрансом» нових тролейбусів у рамках підготовки до проведення «Євро-2012», а секретар міськради Руслан Марцінків заявляв, що міськрада виділить кошти на закупівлю кількох тролейбусів після капремонту, що були в експлуатації за кордоном.
Київ прохання Івано-Франківська не відхилив, але тролейбусів поки що не надав, а міськрада коштів на придбання тролейбусів після капремонту теж не виділила.
«Ми хочемо порівняти цінові пропозиції, – пояснює мотив оголошення тендеру Л.Яковець. – Якщо Київ врешті погодиться надати нам свої тролейбуси, то будемо брати їх. Якщо ж ні, то доведеться вибирати машини серед поданих тендерних пропозицій. Враховуватимемо співвідношення ціни, віку та стану тролейбусів. Орієнтуватимемося на ціни за п’ять машин у межах двох мільйонів гривень. Саме стільки зараз коштує один новий тролейбус. Сподіваюсь, що таку суму передбачать у бюджеті наступного року».
Варто зазначити, що шляхом придбання капітально відремонтованих тролейбусів, що вже були в експлуатації за кордоном, йдуть більшість трамвайно-тролейбусних управлінь України. Старі вживані європейські машини не лише у десятки разів дешевші за нові вітчизняного виробництва, але, як показує практика, навіть більш надійні в експлуатації. Так, п’ять зчленованих чеських «Шкод» уже придбав Тернопіль. Наміри придбати двадцять машин цієї ж марки (в тому числі як одинарних, так і зчленованих) оголосила влада Львова. У Луцьку планують закупити польські тролейбуси «Ельч», а у Чернівцях – швейцарські «NAW».

Стах МІРЧУК

Переглядів: 489 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]