Субота, 20.04.2024, 09:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Листопад » 21 » МІСТО
10:45
МІСТО
Соціологи заміряли довіру громади до ЄРЦ

Абсолютна більшість іванофранківців підтримують ініціативи ЄРЦ. Про це свідчать результати опитування, проведеного соціологічною групою «Рейтинг» в жовтні 2013 року.
Порівняно з минулим роком збільшилась кількість прихильників усіх ініціатив ЄРЦ. Найбільш позитивно люди сприймають програму впорядкування прибудинкових територій, щоденну роботу паспортистів, програму поточних та капітальних ремонтів, роботу гарячої лінії 750-600 та приймання робіт за участі мешканців.


В результаті проведеного дослідження встановлено, що на сьогодні близько 20% мешканців міста бачать позитивні зміни, пов’язані з ліквідацією ЖЕКів та створенням ЄРЦ. Така ж кількість негативно оцінює наслідки реформи.
На думку близько 40% респондентів будинки, де вони мешкають, належать власникам квартир. Стільки ж опитаних вважають, що їхні будинки належать ЄРЦ чи іншому балансоутримувачу. При цьому уявлення респондентів про належність будинків власникам змінюється з підвищенням рівня їхньої освіти і доходів.
Найбільш оптимальним варіантом для утримання будинку 34%  опитаних вважають самоуправління. 17% прихильні до створення ОСББ. Стільки ж – 17% – вважають оптимальним утримання будинків комунальним підприємством «ЄРЦ». Приватні жеки толерують 13% мешканців.
«Ідеологія комунальної реформи в Івано-Франківську ґрунтується на законодавчій тезі про належність будинків саме власникам квартир, – коментує результати директор КП «Єдиний розрахунковий центр» Вадим Войтик. – Тож приємно, що частка громадян, які це усвідомили, зростає».
Втім, попри прийнятність мешканцями саме моделі самоуправління, практичних кроків в цьому напрямку люди, на жаль, не роблять. За два роки роботи підприємства з балансу ЄРЦ було знято лише дві багатоповерхівки».
Щодо роботи окремих служб, то найкраще мешканці оцінили роботу паспортистів (43% опитаних), контакт-центру 750-600 (33%) та відділу по роботі споживачів (32%). Роботою директора ЄРЦ з-поміж усіх служб задоволені найменше – 21%.
«Я сприймаю ці результати як належне, – говорить Вадим Войтик. – Адже директор підприємства відповідальний за роботу кожного підрозділу, кожної служби. Всі наші недопрацювання – це персональна відповідальність керівника. Працюємо далі».
Опитування було замовлено консорціумом підрядних організацій та КП «ЄРЦ». Аудиторія дослідження – населення Івано-Франківська віком від 18 років. Вибіркова сукупність – 800 респондентів. Метод дослідження – особисте формалізоване інтерв’ю з опитувальником. Помилка – не більше 2,8%.

Переглядів: 645 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]