Понеділок, 26.06.2017, 02:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Серпень » 25 » ГРОШІ
09:57
ГРОШІ
РІШЕННЯ СЕСІЇ Івано-Франківської міської  ради №322-13 від 16.08.2011 року
Про виконання міського  бюджету за І півріччя 2011 року


Загальна сума надходжень за І півріччя 2011 року склала 301929,8 тис. грн. при затвердженій сумі на рік із врахуванням змін – 686874,2  тис. грн. або виконання склало до затвердженої суми із врахуванням змін – 44 відсотки, а саме:
- доходів з власних надходжень загального фонду надійшло за І півріччя 2011 року 161947,4 тис. грн., при затвердженій сумі на рік із врахуванням змін 367057,2 тис. грн. виконання за І півріччя до затвердженої суми на рік забезпечено на 44,1 відсотка, проти відповідного періоду минулого року надійшло більше на 19180,4 тис. грн.;
- доходів з власних надходжень спеціального фонду надійшло за І півріччя 2011 року 30860,2 тис. грн. при затвердженій із врахуванням змін сумі на рік 77124,8 тис. грн., виконання забезпечено до затвердженої суми із врахуванням змін на 40 відсотків;
- дотація вирівнювання з Державного бюджету місцевим бюджетам – 21761,6 тис. грн., при затвердженому плані на рік 43523,2 тис. грн.;
-    додаткова дотація з ДБ місцевим бюджетам на забезпечення пальним станцій (відділень) екстреної, швидкої та невідкладної медичної допомоги – 130,8 тис. грн. при затвердженій сумі на рік – 523,1 тис. грн.;
- до загального і спеціального фонду із державного, обласного та сільського бюджетів у вигляді субвенцій при затвердженій із врахуванням змін сумі на рік 192692,1 тис. грн., фактично  надійшло 87229,8 тис. грн., в т.ч.:
- на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та тимчасової державної допомоги дітям – 62848,4 тис. грн.;
-  на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепловодопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот  – 16231,6 тис. грн.;
- на надання пільг з послуг зв’язку та інших, передбачених законодавством пільг та компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 6274,3 тис. грн.;
- на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт за принципом «гроші ходять за дитиною» – 221,4 тис. грн.;
- інші субвенції – 1654,1 тис. грн. (допомога по догляду за інвалідом І-ІІ групи внаслідок психічного розладу – 10,4 тис. грн., пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 39,0 тис. грн.; матеріальна допомога малозабезпеченим громадянам – 0,5 тис. грн.; з сільських бюджетів на фінансування ФАПів та Громадського формування з охорони громадського порядку м. Івано-Франківська «Штаб»: Вовчинецькою сільською радою – 25,2 тис. грн.; Хриплинською сільською радою – 20,2 тис. грн.; Крихівецькою сільською радою – 15,2 тис. грн.; Микитинецькою сільською радою – 15,1 тис. грн; на реконструкцію адміністративного будинку під дитячий садок в с. Хриплин – 1133,6 тис. грн.; на будівництво будинку культури в с. Вовчинець – 100,0 тис. грн.; з обласного бюджету на природоохоронні заходи 294,908 тис. грн.
Недоїмка з платежів до міського бюджету станом на 01 липня 2011 року складає 22632,5 тис. грн., що на 5732,2  тис. грн. більше, ніж на 01 січня 2011 року.
Міський бюджет з видатків виконано за І півріччя 2011 року  в цілому на 45,3 до затвердженої суми із врахування змін (затверджено на рік із врахуванням змін 688284,0 тис. грн., використано 311660,7 тис. грн.), в т.ч.:
- з видатків загального фонду виконання забезпечено до затвердженої суми на рік із врахуванням змін на 51,4 відсотка (затверджено на рік  із врахуванням змін 396782,3 тис. грн., використано 203966,4 тис. грн.);
- з видатків спеціального фонду виконання забезпечено до річної затвердженої суми із врахуванням змін на 21,5 відсотка (затверджено на рік із врахуванням змін – 98286,4  тис. грн., використано 21158,3 тис. грн.);
- додаткова дотація, субвенції з державного, обласного та інших бюджетів загального і спеціального фондів використано на суму 86536,0 тис. грн., при затвердженій сумі на рік із врахуванням змін – 193215,3 тис. грн., що становить 44,8 відсотка.
Видатки міського бюджету у звітному періоді фінансувалися у межах надходження доходів. В першу чергу проводилося фінансування видатків на захищені та першочергові статті, в тому числі: на оплату праці працівників бюджетних установ, нарахувань на заробітну плату, оплату за енергоносії, продукти харчування, медикаменти та перев’язувальні матеріали, трансферти населенню та місцевим бюджетам.
 Кошти із резервного фонду міського бюджету за І півріччя 2011 року профінансовано в сумі 3,0 тис. грн., які освоєно в повному обсязі.

Дефіцит міського бюджету за звітній період складає 9730,9 тис.грн.:
по загальному фонду дефіцит бюджету міста становить 19532,8 тис. грн., джерелом покриття якого визначено:
- фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на суму 24939,0 тис. грн.;
- фінансування за рахунок зміни залишків коштів місцевих бюджетів та бюджетних установ на суму 2280,8 тис. грн.;
 - кошти передані із загального до бюджету розвитку (спеціального фонду) – 7687,0 тис. грн.;
по спеціальному фонду профіцит бюджету становить 9801,9 тис. грн., напрямком використання якого визначено:
- фінансування за рахунок зміни залишків коштів місцевих бюджетів та бюджетних установ на суму 11988,9 тис. грн.;
- виконання зобов’язань по викупу облігацій місцевої позики в сумі 5500,0 тис. грн.;
- кошти одержані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) – 7687,0 тис. грн.
Враховуючи вищенаведене, міська рада
в и р і ш и л а:
1. Затвердити звіт про виконання міського бюджету за І півріччя 2011 року, згідно з додатком 1, 2, 3, 4.
2. Державній податковій інспекції у м. Івано-Франківську (Д.Романюк),  відповідальним відділам і управлінням виконавчого комітету міської ради забезпечити виконання завдань з мобілізації надходжень до міського бюджетів податків, зборів (обов’язкових платежів) та вжити заходів, щодо зменшення недоїмки до міського бюджету, проводити відповідну роботу по недопущенні подальшого її росту протягом 2011 року.
 3. Оприлюднити звіт про виконання міського бюджету за І півріччя 2011 року, згідно з вимогами чинного законодавства.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування фінансів, цін та бюджету (Р.Онуфріїв) і заступників міського голови.
Міський голова    Віктор Анушкевичус
Переглядів: 621 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]