Понеділок, 20.11.2017, 19:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Серпень » 26 » До влади пишуть... Влада пише...
12:30
До влади пишуть... Влада пише...
За перше півріччя цього року до міськвиконкому надійшло 1761 звернення, тоді як за це же період 2009 року – 1643 звернення. На особистому прийомі побувало 228 громадян, що на 5% менше, ніж в минулому році. В тому числі у міського голови – 148, у першого заступника – 67, у заступників та керуючого справами – 13.

Як повідомив «ЗК» начальник відділу звернень громадян виконкому міської ради Іван Яблонський, основні питання під час усних прийомів стосувалися експлуатації і ремонту житла (від загальної кількості 31%), поліпшення житлових умов (29%), приватизації земельних ділянок та узгодження земельних меж (8%), дозволу на встановлення індивідуального опалення (2,2%).
З вищих органів влади до Івано-Франківського міськвиконкому надійшло 414 письмових звернень, що на 45% більше, ніж торік. З них: 7 звернень з апарату Верховної Ради України, 13 з обласної ради, 394 з облдержадміністрації.
Пишуть на адресу міськвиконкому і народні депутати. Таких звернень маємо 15. Шість з них – від «регіонала» В.Чуднова, по два – від «нашоукраїнця» З.Шкутяка та «заукраїнця» Р.Князевича, по одному – від «фронтовика» А.Яценюка, «унпіста» Ю.Костенка та «регіонала» Ю.Мірошниченка.
За словами Івана Яблонського, для роз’яснення питань, порушених у зверненнях громадян, у виконкомі міської ради діє громадська приймальня, де встановлено чергування керівників відділів і управлінь, міського управління юстиції, Пенсійного фонду. Громадські приймальні також працюють в Угорницькій, Хриплинській та Вовчинецькій сільських радах.
Поруч з позитивом, зазначає Іван Яблонський, в роботі із зверненнями громадян є ряд недоліків. Окремі відділи і управління допускають порушення термінів розгляду звернень мешканців міста. Зокрема, потребує поліпшення робота з контролю за станом розгляду та вирішення звернень в управлінні архітектури та містобудування, управлінні земельних відносин та управлінні Держкомзему.
Наш кор.
Переглядів: 811 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]