Четвер, 27.07.2017, 04:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Листопад » 15 » ЧИ ПРАВДА, ЩО...
12:18
ЧИ ПРАВДА, ЩО...
Таксисти будуть працювати по-новому?

 У Верховну Раду надійшов законопроект «Про перевезення на таксі та перевезення на замовлення» авторства Олега Шевчука (БЮТ-«Батьківщина»).
Вищезгаданим законопроектом у роботу таксистів автори планують ввести багато новацій, а саме місцевий дозвіл на таксі, посилені технічні вимоги до автомобілів, зокрема обов’язкова наявність електронного таксометра, який буде визначати вартість перевезення. А сам водій таксі, окрім водійського посвідчення та реєстраційного документу на транспортний засіб, повинен буде мати при собі дозвіл (ліцензію) на свою діяльність та сервісну книжку автомобіля. Також у новому законопроекті значно збільшені адміністративні штрафи за порушення встановлених правил.
Але таксисти кажуть: таких кардинально «нових» законопроектів за час своєї професійної діяльності бачили уже десятки, і поки жоден з них влада так і не змогла узаконити, бо самі перевізники із неприйнятними для себе нововведеннями не погоджувались. Але цього разу нормативний акт таки подали на розгляд парламенту, тож імовірність його прийняття суттєво зростає.   
Свої прогнози і думки з приводу нових правил роботи таксистів «ЗК» попросив висловити Романа Харука, депутата Івано-Франківської міської ради, а за сумісництвом і голову обласної асоціації приватних таксистів. За його словами, про нововведення в роботі приватних перевізників у Верховній Раді говорять уже років 20.
«Фактично йде боротьба між нашими громадськими організаціями та владою, – розповідає Роман Харук. – Парламент  хоче ввести  надмірний контроль за нашою діяльністю, кожного разу змінюючи у законопроекті кому-крапку. Ми ж придивляємось, аналізуємо, кажемо, з чим не згідні, а потім  свої поправки відправляємо до столиці. Така от політика».
 Але, за словами пана Харука, цей законопроект у порівнянні зі своїми попередниками є набагато досконалішим: у ньому нарешті чітко визначено давно використовувані, але досі не конкретизовані терміни (такі, як диспетчерська служба, приватний перевізник), а усі норми більш систематизовані.    
Щоправда, знову ж таки у правовому акті є ряд нововведень, з якими таксисти не згодні. Насамперед те, що контроль за роботою приватних перевізників хочуть передати в компетенцію Державтоінспекції.
«Цього не може бути. У всіх цивілізованих країнах контроль за господарською діяльністю покладений на державні адміністрації. А органи ДАІ мають відповідати суто за безпеку руху на дорогах», – вважає Роман Харук.
Також голова обласної організації таксистів не погоджується із запровадженням сервісних книжок: «На мою думку, ця вимога є зайвою, бо професійний таксист свою машину і без будь-яких сервісних книжок підтримує в порядку, а їх видача – це тільки додаткове навантаження на гаманці приватних перевізників».  
Щодо електронних таксометрів, то, каже Роман Харук, багато служб таксі сьогодні працюють уже зі значно новішими технологіями – спеціальними навігаторами, а таксометри потроху відходять у минуле. Отож, у цьому сенсі закон буде вже «застарілий».
А загалом, за словами депутата Івано-Франківської міської ради, кардинальних змін у законопроекті немає. Тільки от адміністративні санкції в рази суворіші за чинні. Мабуть, на думку авторів, саме вони і мають змусити таксистів вийти з «тіні».  
«Тіньові таксисти були, є і будуть, і не тільки в нас, але й у всьому світі, – продовжує пан Роман. Ми також виступаємо проти їхньої діяльності, бо хочемо щоб у нашій сфері не  було випадкових людей, щоб усі таксисти були професіоналами. Тому цю норму ми підтримуємо».
Скільки сьогодні таксистів-тіньовиків у Івано-Франківську, Роман Харук аналізувати не береться, але вважає – набагато менше, ніж у Києві чи інших великих містах.
У підсумку головний таксист Прикарпаття каже, що, скоріше за все, законопроект «Про перевезення на таксі та перевезення на замовлення» буде прийнятий ще не скоро.
«Я впевнений, що з цього приводу знову виникне багато суперечностей між таксистами і владою. До того ж «стара» Верховна Рада навряд чи візьметься за прийняття нового закону, бо таким чином звалить всю відповідальність за його виконання на плечі новообраної».
А новий парламент до вимог таксистів прислухається, впевнений Роман Харук, адже там уже будуть «свої».  

До теми
Крім того, що новий закон визначає відповідні норми поведінки для водіїв таксі, серед яких заборонено "під час виконання перевезення на таксі їсти, пити, палити", користуватися мобільним телефоном і "будь-якими пристроями для прийому-передачі текстової або візуальної інформації", він встановлює і деякі заборони для пасажирів. Так, не можна перевозити в таксі тварин за винятком дрібних домашніх в клітках або контейнерах, а також їсти, пити, палити. Також забороняється голосно слухати радіо або аудіозаписи, кричати та будь-яким способом виконувати музичні твори.

Переглядів: 373 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]