Вівторок, 25.04.2017, 20:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Жовтень » 4 » ЧИ ПРАВДА, ЩО...
15:07
ЧИ ПРАВДА, ЩО...
...незабаром в Україні скасують усі нічні поїзди?

Ще у березні минулого року міністр інфраструктури Борис Колесніков поставив завдання перед гендиректором "Укрзалізниці": протягом наступних 5-ти років скасувати усі нічні потяги, що курсують по Україні. Але тоді до слів чиновника українці  поставились досить скептично, мовляв, це все лише слова про псевдо-реформи перед Євро-2012.  
Але уже з 27 травня 2012 року «Укрзалізниця» прийняла новий розклад руху, згідно з яким число прямих нічних поїздів з Києва до Харкова і Львова на 2012-2013 роки відчутно зменшилось. Натомість рейси денних швидкісних поїздів марки Hyundai почастішали. Але Борис Колесніков запевняв, що між введенням в дію швидкісних «хюндаїв» і скасуванням нічних потягів немає нічого спільного. Нічні рейси почали скасовувати ще у жовтні 2011 року, і пов’язано це виключно з їх малозаселеністю та нерентабельністю.
А найсвіжіша заява міністра інфраструктури прозвучала минулого місяця: «Іншого виходу як відмовитися від нічних потягів в «Укрзалізниці» немає, оскільки, якщо буде розпочато виробництво якісних спальних нових поїздів, квитки на них будуть дуже дорогими», — цитує чиновника газета «Сегодня». Тут Борис Колесніков, очевидно, мав на увазі вітчизняний Крюківський вагонобудівний завод у Полтавській області, який і має розпочати виробництво нових сучасних вагонів. При цьому міністр підкреслив: ставку зараз потрібно робити на сучасні швидкісні поїзди, які, на його думку, є більш зручними для пасажирів.
Отож, чи будуть в майбутньому курсувати в Україні нічні потяги та чи варто хвилюватися з цього приводу іванофранківцям, «ЗК» запитав у начальника пасажирського сектора Івано-Франківської дирекції перевезень Володимира Сосни.
«Графік руху поїздів міняється тільки один раз на рік – в останню неділю травня. І той графік, який затверджений і діє сьогодні, функціонуватиме аж до закінчення встановленого терміну, тобто до травня 2013 року», – переконує начальник пасажирського сектора.
А з приводу заяви Колеснікова про скасування нічних потягів, то Володимир Сосна каже, що тут мова йде лише про відміну нічних маршрутів залізниці на основних пересадочних пунктах – хабах. Та й то скасовуватимуть лише збиткові рейси. Нагадаємо, що хаби – це  пересадочні вузли, де забезпечується пересадка пасажирів із приміських поїздів, поїздів підвищеного комфорту та автотранспорту на швидкісні поїзди. На Західній Україні таким основним пересадочним пунктом є місто Львів.
«Наше основне завдання як регіональної залізниці – доставити пасажира до хаба. А там людина може сама обирати, яким рейсом їй їхати далі. Наприклад, до Києва нічним поїздом добиратися 12 годин, а швидкісним «Інтерсіті» – всього п’ять», – зауважує Володимир Сосна і закликає іванофранківців не хвилюватися передчасно, бо відміна нічних поїздів Прикарпаттю поки зовсім не загрожує, оскільки Івано-Франківськ не є великим залізничним хабом.
«Може нічні поїзди в нас і скасують, але це тільки в далекій перспективі, – підсумовує начальник пасажирського сектора. Але як спеціаліст можу сказати: сьогодні відмінити усі нічні рейси залізниці конкретно в нашому регіоні неможливо».
Оксана ГЛУШКЕВИЧ
Переглядів: 417 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]