П`ятниця, 29.03.2024, 14:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Травень » 17 » АКЦЕНТИ
11:06
АКЦЕНТИ
Влада on-line

З 1 серпня цього року запрацює Інтернет-приймальня Івано-Франківської міської ради. За словами очільників міста, така новація не є чиєюсь   забаганкою, а звичайною вимогою часу, адже Івано-Франківськ входить до числа засновників асоціації електронних міст. Отож, сидячи вдома, ви зможете звернутися до представників влади і дізнатися ту інформацію, котра вас цікавитиме.


Наразі ніхто точно не може сказати, як працюватиме Інтернет-приймальня, бо ще не обговорювалося це питання у технічному плані. Але  вже через два з половиною місяці таку послугу можна буде відшукати на офіційному веб-сайті міста. Чиновники стверджують, що ця новація зможе певним чином зменшити кількість мешканців міста, котрі оббивають пороги влади, намагаючись вирішити життєво необхідні питання. Хоча й не заперечують, що, згідно із законодавством, прийом громадян проходитиме паралельно на міському сайті та в режимі живого спілкування через особистий прийом.
Інтернет-приймальня є засобом швидкої та зручної комунікації між громадою міста та органами місцевого самоврядування. Але це ще не означає, що кожен зможе написати все що йому заманеться. У міськвиконкомі сподіваються розробити спеціальну схему із готовими шаблонами, куди потрібно буде вписувати свої дані, поштову та електронну адреси, а також у відповідну графу вписувати конкретне питання, яке будуть класифікувати за категоріями. Як тільки запитання надійде до адміністратора, той одразу ж направлятиме звернення у відповідну інстанцію. Відповіді на електронні звернення будуть надаватися відповідальною особою протягом 15 робочих днів після їх отримання. У разі потреби детального вивчення та опрацювання звернення відповідальна особа може продовжити термін розгляду звернення до 30 робочих днів.
Мешканцям міста, котрі будуть готові звертатися до посадовців через світову павутину, слід пам’ятати, що відповіді на електронні звернення не є офіційними документами. Звичайно, є й така категорія звернень, котрі не підлягатимуть розгляду. Це стосується повторних звернень від тієї ж особи і з тим самим питанням, якщо вже була надана відповідь. Також не будуть розглядатися звернення із нецензурною лексикою та ті, котрі не входять до компетенції міської ради, її органів та посадових осіб.
Окрім електронних звернень, на офіційному веб-сайті міста також можна буде отримати запити на інформацію, розпорядником якої є міська рада, її органи та посадові особи місцевого самоврядування. Оформляючи запит на інформацію, слід буде пам’ятати, що запитувач зобов’язаний вказати ім’я, котре вважатиметься його підписом, поштову та електронну адреси, а також загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, який цікавить запитувача.
Якщо громадяни цікавитимуться офіційними документами, то відповідь вони зможуть отримати у вигляді електронної копії, посилання на місце розміщення документа або ж адреси та часу для безпосереднього ознайомлення із запитуваним актом.
Володимир БОДАК

КОМЕНТАРІ
Віктор Анушкевичус, міський голова:

– Це є європейська практика. У кожній розвиненій країні, в кожному муніципалітеті існує така Інтернет-приймальня. ІТ-технології пішли далеко вперед. Тому нам не потрібно плентатися у хвості. Якщо ми говоримо про наближення до Європи і хочемо бути членами європейського дому, то ми повинні втілювати в життя і брати на озброєння передові технології. Що стосується Інтернет-приймальні, я вважаю, що таким рішенням місто Івано-Франківськ зробило серйозний крок вперед, адже сьогодні в Івано-Франківську є велика кількість Інтернет-користувачів. Запровадивши Інтернет-приймальню, ми матимемо можливість більш оперативно і швидко реагувати на звернення. Звичайно, буде і частина людей, які будуть йти на усний прийом.

Руслан Марцінків,
секретар Івано-Франківської міської ради:

– Це розробка Громадської ради, яка діє при Івано-Франківській міській раді. Ми живемо в новому часі, коли електронні засоби комунікації виконують все більшу роль у нашому житті. Тому ми прийняли рішення про те, що з 1 серпня в Івано-Франківську має діяти Інтернет-приймальня. Ми будемо мати півроку для того, аби побачити, як вона буде працювати, чи будуть зауваження. Схожі Інтернет-приймальні діють в інших містах, наприклад у Вінниці та Кривому Розі. Я вважаю, що чим більше буде засобів комунікації, тим краще буде спілкування і більш відкритою буде інформація. Частково це зменшить кількість людей, котрі оббивають пороги влади. Хоча треба розуміти, що не всі питання можна буде вирішити в електронному варіанті. На жаль, у нас сьогодні на законодавчому рівні немає електронного підпису, як це є в Естонії. Тому, наприклад, звернення, які стосуються земельних чи архітектурних питань, не можуть бути вирішені виключно через Інтернет. Треба буде власноручно написати заяву і занести її у відповідні інстанції.

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ  від 26.04.12 №280 м. Івано-Франківськ
Про Інтернет-приймальню
Івано-Франківської міської ради

З метою апробації шляхів спрощення доступу громадян та юридичних осіб до інформації про діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування, впровадження елементів електронного врядування в діяльність міської ради, керуючись Законами України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про Національну програму інформатизації», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.12.2010 року №2250-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні», виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
вирішив:
1. Затвердити Положення про Інтернет-приймальню Івано-Франківської міської ради (додається).
2. Відділу програмного та комп'ютерного забезпечення виконкому міської ради (І.Мазур) забезпечити початок функціонування Інтернет-приймальні Івано-Франківської міської ради до 01.08.2012 року.
3. Опублікувати це рішення в газеті «Західний кур'єр».
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради А. Лиса.
Міський голова Віктор Анушкевичус

VOX POPULI
Чи звертались ви зі скаргами до міської ради?
Валерій,  підприємець:

– Ні, не звертався, та й потреби такої не було. У мене інколи виникають питання щодо роботи  певних державних служб, але я з ними це і вирішую. Думаю, скаржитись у мерію – це довго чекати на вирішення проблеми, надійніше самому все пробивати.

Ольга, продавець:
– Не зверталась, бо не було причини. Та я певна, що якщо виникне потреба, то звернусь. Думаю, мене принаймні вислухають. Є ж у них прийомні дні, години, коли навіть з самим мером можна поспілкуватись. А ще я знаю, що в міській раді є відділ звернень громадян.

Іван Васильович, пенсіонер:
– Я не звертався, але мій друг казав, що вони з сусідами разом скаржились, що гучно музика гриміла до другої ночі у кафе, що у їхньому дворі, спати заважала. Нічого, прикрутили гайки тим власникам, очевидно, бо тепер чистий спокій.

Тетяна, фармацевт:
– Я не зверталась, і не думаю, що звертатимусь, навіть як виникне потреба. Ви хіба не знаєте, яка то влада? Від них правди не доб’єшся, один за одним тягнуть. Хочеш вирішити питання – треба мати або зв’язки, або багато грошей… (Сміється). Краще те та інше одразу!!!

Люба, швачка:
– Ні, але планую. І не тільки я, а весь наш багатоквартирний будинок. За вивезення сміття ми платимо, а вивозять його вкрай погано і неякісно. А зараз літо, спека, запах жахливий і розмноження бактерій і мікробів у дворі, де граються наші діти. В ЖЕО скаржились не раз –  реакції нуль, тож будемо звертатись у мерію. Зрештою, ми за них голосували!
Опитував Тарас ЯКОВИН
Переглядів: 805 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]