Середа, 22.11.2017, 16:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Липень » 1 » ...А вийшло як завжди
12:16
...А вийшло як завжди
Введення в експлуатацію нового автовокзалу на вулиці Залізничній не лише не вирішило старих проблем, а й спричинило нові. Зрештою, цього й слід було очікувати, адже фахівці попереджали про це заздалегідь. Та й автовокзалом цей комплекс назвати важко. Така собі транзитна автостанція №1. Єдині її переваги – відгородження від проїжджої частини та більш-менш комфортні умови нового приміщення — як виявилося, теж доволі сумнівні.
Автовокзал «переїхав» лише частково. Окремі автобуси й надалі відправлялися з Привокзальної площі. Квитки тепер необхідно купувати у касах нового приміщення, біля яких утворювалися довжелезні черги. Саме на це найбільше й нарікали люди, які інколи просто не встигали на свій автобус. Щодо забезпечення належної безпеки дорожнього руху та розвантаження від транспорту Привокзальної площі, то про це все ще можна лише мріяти, бо практично нічого не змінилося. Автобуси, як і колись, відстоюються на Привокзальній площі та прилеглих до неї вулицях.


Як врегулювати таку ситуацію і вирішити проблеми, що виникли із введенням в експлуатацію нового автовокзалу, нещодавно розмірковували на нараді у першого заступника голови облдержадміністрації Василя Плавюка. Василь Сидорович вислухав керівників всіх причетних до цього структур і доручив їм подати пропозиції з впорядкування руху транспорту в районі Залізничної вулиці та Привокзальної площі та щодо доцільності перенесення відправлень окремих автобусних маршрутів з автовокзалу на автостанції на околицях обласного центру. Між іншим, згодом на околицю планують перенести і сам автовокзал. Чи, вірніше, нарешті там його таки збудувати.
Проблему зі спорудженням автовокзалу в Івано-Франківську не можуть вирішити впродовж не одного десятиліття. Свого часу його планували збудувати з протилежного боку від залізничного вокзалу, за залізничними коліями на вулиці Деповській. Таким чином два вокзали зі своєю інфраструктурою мали стати єдиним цілим. Автобуси з усіх напрямків на Деповську могли з’їжджатися по внутрішніх об’їзних і потрапляти в центр міста, практично його оминаючи. Це був ідеальний, але надто дороговартісний варіант, пов’язаний з великим знесенням існуючих споруд на Деповській вулиці, її реконструкцією та розширенням проїжджої частини. Тому в процесі коригування генплану забудови Івано-Франківська його відхилили. Недовговічною виявилась й ідея спорудження автовокзалу на роздоріжжі теперішніх вулиць Незалежності та Хриплинської. Згодом автовокзал вже навіть почали будувати в кінці теперішньої вулиці Гетьмана Мазепи. Але всередині 90-х років минулого століття цю будову визнали безнадійною, а будматеріали з неї вирішили скерувати на завершення ще одного довгобуду – школи в мікрорайоні Опришівці.
Стах Мірчук

Переглядів: 619 | Додав: bond | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]